بازوبند کاپیتانی آرسنال از ژاکا گرفته شد، اوبامیانگ فرمانده جدید توپچی ها در زمین بازی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، درگیری لفظی هافبک سوئیسی تیم فوتبال آرسنال با هواداران در جریان بازی اخیر این تیم برای او گران تمام شد.

بازوبند کاپیتانی آرسنال از ژاکا گرفته شد، اوبامیانگ فرمانده جدید توپچی ها در زمین بازی

به گزارش خبرنگاران، حرکت اخیر گرانیت ژاکا در جریان بازی خانگی اخیر آرسنال مقابل کریستال پالاس در واکنش به هو شدنش از سوی هواداران توپچی ها، برای او تبعات بدی به همراه داشته است.

هافبک سوئیسی آرسنالی ها پس از تعویض شدنش، از سوی هوادارانی که از عملکرد او ناراضی بودند هو شد و حرکت آنها را با استفاده از لفظی توهین آمیز پاسخ داد.

بلافاصله پس از آن بازی اونای امری سرمربی آرسنال به این اتفاق واکنش نشان داد و گفت که ژاکا از هو شدنش توسط هواداران خودی به شدت ناراحت است و بر تعهد او نسبت به تیم در تمرینات و بازی ها تأکید کرد. اکنون اما نشریه میرر انگلیس گزارش کرده است که سرمربی اسپانیایی توپچی ها در جلسه ای که با هافبک ملی پوش تیمش داشته او را از کاپیتان تیم خلع کرده و بازوبند را به پیرامریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی تیم داده است. امری نه تنها بازوبند را از ژاکا گرفت بلکه نام او را در فهرست بازیکنانش برای مصاف با تیم ویتوریای پرتغال مصاف فردا شب (پنجشنبه) در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ اروپا قرار نداده است، تصمیمی که برای بازی چهارشنبه هفته گذشته مقابل لیورپول در جام اتحادیه هم اتخاذ کرده بود. در آن بازی در غیاب ژاکا، بازوبند کاپیتانی آرسنال به هکتور بیرین رسید. ژاکا در جمع بازیکنان آرسنال برای تساوی یک - یک شنبه شب مقابل ولورهمپتون نیز حضور نداشت.

میرر به نقل از امری نوشته است: من با ژاکا جلسه ای داشتم و به او گفتم که دیگر جزو کاپیتان های تیم نیست. او هم تصمیم مرا پذیرفت. ما باید به کارمان ادامه دهیم و حواس مان به بازی فردا باشد. لازم بود چنین تصمیمی گرفته شود و این بحث دیگر به سرانجام رسیده است.از این پس اوبامیانگ کاپیتان اول آرسنال خواهد بود و در صورتی که او در ترکیب نباشد، بازوبند به هکتور بیرین خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 374

به "بازوبند کاپیتانی آرسنال از ژاکا گرفته شد، اوبامیانگ فرمانده جدید توپچی ها در زمین بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازوبند کاپیتانی آرسنال از ژاکا گرفته شد، اوبامیانگ فرمانده جدید توپچی ها در زمین بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید