باکس دیواری، انواع مدل قفسه دیواری و شلف چوبی و طاقچه مدرن

به گزارش مجله وبلاگ فروش، امروزه دکوراسیون دیوارها نیز یکی از موارد بسیار مهم در طراحی داخلی خانه شده است. استفاده از باکس های دیواری و طاقچه ها و قفسه ها گاها به عنوان یکی از المانهای طراحی داخلی منزل مورد استفاده قرار میگیرند البته برای افرادی که می خواهند حداکثر استفاده از فضا را ببرند نیز استفاده از مدلهای باکس دیواری ، طاقچه ها و قفسه دیواری برای نگهداری وسایل یکی از بهترین گزینه ها است بخصوص برای خانه های کوچک و جمع وجور. البته این باکس ها و قفسه ها باید هوشمندانه طراحی بشوند تا در فضاهای کوچک دست و پاگیر نباشند و در عین حال فضای بیشتری برای ذخیره سازی در اختیار مصرف کننده قرار بدهند. همچین قفسه هایی می توانند با طراحی ویژه خود استایل خانه را زیباتر جلوه بدهند. در این قسمت با تعدادی از بهترین های مدل قفسه دیواری طاقچه ها و باکس دیواری چوبی و دکوراتیو طراحی شده توسط خانم ماریا یاسکو (Maria Yasko) طراح روسی آشنا خواهیم شد که به الهام گیری از طبیعت معروف است. اگر در چند کلمه بخواهیم کارهای او را بیان کنیم باید به ساده بودن، ظرافت و یکتا بودن طرح هایش اشاره کنیم که علاوه بر کارایی بعوان اثری هنری هم می گردد از آنها در دکوراسیون خانه استفاده کرد.

باکس دیواری، انواع مدل قفسه دیواری و شلف چوبی و طاقچه مدرن

سالها قبل تنها شکل و شمایل و طرحی که از یک باکس دیواری می دیدیم همان اشیاء مربعی یا مستطیلی چند طبقه بودند که بر روی دیوارها نصب می شدند و داخل آنها یا تعدادی کتاب قرار می گرفت و یا چند عدد مجسمه کوچک و انواع دکوری دیگر. اما در این روزها حتی می توان باکس هایی به شکل درخت را دید که از جنس چوب و… ساخته شده و در کنار دیوار جا خشک نموده اند. اینها تماماً مختص دوران زیبای ماست.

یک باکس دیواری می تواند از همان شکل مربع و مستطیل گرفته تا طرح هایی کاملاً منحنی و یا مارپیچ وجود داشته باشند که همگی جذابیت خاص خود را دارند. اینها نوعی از قفسه دیواری و انواع طاقچه مدرن هستند که می توان از آنها در تمامی دکوراسیون ها استفاده کرد. نه تنها منازل بلکه شرکتها و مکان های رسمی و کاری نیز می توانند آنها را استفاده کنند.

کار به جایی رسیده که باکـس دیواری و انواع شلف چوبی و… نه فقط در زمینه های کاربردی بلکه بیشتر جنبه تزئینی و زیبایی به خود گرفته اند؛ اًشکالی مانند پرندگان، گل و بوته، درخت، کوهستان و… همگی نمونه هایی شاخص هستند که امروزه در دنیای قفسه های دیواری رسوخ نموده و به زیبایی می توان هر کدام از آنها را برای هرچه جذابتر شدن دکوارسیون خانه یا دکوراسیون محل کار مورد استفاده قرار داد.

کمی به تصاویر درج شده در انتهای همین مطلب توجه کنید! واقعاً دکوارسیون داخلی با این قفسه ها و باکس دیواری زیباتر است یا بدون آنها؟ تعداد و تنوع این باکس ها و انواع شلف چوبی و البته طاقچه مدرن آنچنان زیاد است که هیچکسی از دنیای باکس های دیواری دست خالی بیرون نخواهد آمد، حتی مشکل پسندترین افراد.

تمامی طرح های زیر را می توان با توجه به نوع دکوراسیون و معماری داخلی و البته گاه بیرونی، مورد استفاده قرار داد.

منبع: اتاق
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8462

به "باکس دیواری، انواع مدل قفسه دیواری و شلف چوبی و طاقچه مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باکس دیواری، انواع مدل قفسه دیواری و شلف چوبی و طاقچه مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید