بایدن: آمریکا را به صحنه جنگ تبدیل نکنیم!

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در بیانیه ای که در وبگاه اختصاصی وی منتشر شد؛ به درگیری های خشونت باری که طی شب گذشته در شهر پورتلند ایالت اورگن جریان داشت؛ واکنش نشان داد و در این باره نوشت: تیراندازی در یکی از شهرهای آمریکا غیرقابل پذیرش است. من خشونت را از هرنوع و علیه هر کسی باشد، محکوم می کنم و از دونالد ترامپ (رئیس جمهور آمریکا) نیز می خواهم که همین کار را کند.

بایدن: آمریکا را به صحنه جنگ تبدیل نکنیم!

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

وی اضافه نمود: نباید به کشوری تبدیل شویم که با خودش می جنگد- کشوری که در آن مردم پذیرای کشتن هم وطنی هستند که با آنها هم عقیده نیست.

البته قصد بایدن از بیان این جملات، راهنمایی کردن افکار عمومی به سمت بی کفایتی ترامپ در اداره کشور و جلب حمایت آنها به نفع کارزار انتخاباتی حزب دموکرات در انتخابات 2020 است.

به همین دلیل، وی اضافه نمود: وظیفه رئیس جمهور پایین آوردن تب جامعه و متحد کردن مردمی است که با یکدیگر اختلاف دارند اما ترامپ حدود چهار سال رئیس جمهور بوده و همزمان، تب جامعه هم بالاتر رفته و تنش ها نیز شدیدتر شده است.

به گزارش خبرنگاران، تیراندازی در پورتلند که یک کشته بر جای گذاشت؛ زمانی روی داد که تظاهرات کنندگان برای نود و چهارمین روز متوالی در مرکز شهر جمع شدند. به گفته رسانه های محلی، همزمان با حضور معترضان، کاروانی شامل صدها خودرو از هواداران دونالد ترامپ در همان محل حضور یافتند.

ظاهراً مقتول جی بیشاپ و یکی از هواداران ترامپ بوده به همین دلیل رئیس جمهور آمریکا مرگ او را تسلیت گفت و تندروهای چپ گرا را مسئول این حادثه مطرح نمود.

ترامپ طی ماه های گذشته، به دفعات معترضان به نژادپرستی را هرج و مرج طلب، آشوبگر و غارتگر توصیف نموده و مدعی شده آنها به جانبداری از حزب دموکرات، به صحنه می آیند.

اعتراضات در پورتلند از اواخر ماه میلادی می در واکنش به قتل جورج فلوید سیاه پوست به دست پلیس نژادپرست ایالت مینه سوتا شروع شد. تظاهرات کنندگان خواهان سرانجام دادن به تبعیض میان سفید پوستان و سیاه پوستان هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6814

به "بایدن: آمریکا را به صحنه جنگ تبدیل نکنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: آمریکا را به صحنه جنگ تبدیل نکنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید