برنامه روز دوم نمایندگان ایران

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران: رقابت های دوومیدانی قهرمانی آسیا از صبح فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه ووهان چین پیگیری خواهد شد.

برنامه روز دوم نمایندگان ایران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، دومین روز از بیست و یکمین دوره رقابت های دوومیدانی قهرمانی آسیا در حالی از صبح فردا در ووهان چین ادامه خواهد داشت که سپیده توکلی به عنوان نخستین نماینده از کشورمان در ماده پرش طول به میدان خواهد رفت.

پژمان قلعه نویی عصر فردا در پرتاب چکش با پرتابگران آسیایی به رقابت خواهد پرداخت و رضا قاسمی در دوی 100 متر و مهدی زمانی و سجاد هاشمی آهنگری در دوی 400 متر فینالیست های کشورمان هستند که پس از پشت سر گذاشتن مراحل مقدماتی و نیمه نهایی عصر فردا به مصاف حریفان آسیایی خود خواهند رفت.

در پرتاب دیسک نیز محمود صمیمی تنها نماینده ایران است که در مسابقات شرکت خواهد نمود. صمیمی چندی پیش در رقابت های دوومیدانی شروع فصل که اردیبهشت ماه در آفتاب انقلاب تهران برگزار گردید، پیروز شد با پرتابی بیش از 64 متر ورودی مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کند.

عصر فردا همچنین فاطمه خیاطی پرتابگر جوان ایران در ماده پرتاب دیسک به میدان خواهد رفت. خیاطی دارنده رکورد ملی پرتاب دیسک کشور است که تا به امروز وارد رده سنی بزرگسالان نشده و با تصمیم کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی با نگاهی حمایتی و با هدف کسب تجربه برای آتیه ای بهتر در این ماده راهی رقابت های قهرمانی آسیا شد.

سپیده توکلی هم در هفتمین و آخرین ماده رقابتی خود در هفت گانه در دوی 800 متر خواهد دوید. توکلی یکی از امیدهای تیم ملی کشورمان برای کسب مدال است که در صورت رسیدن به نتایج قابل قبول در موادی که از صبح فردا برگزار می گردد، می تواند برای نخستین بار روی سکوی آسیا بایستد و با دریافت مدال به کار خود در این مسابقات خاتمه دهد.

برنامه ملی پوشان کشورمان در روز دوم بیست و یکمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا به توضیح زیر است:

1 سپیده توکلی پرش طول هفت گانه (5) ساعت 9 به وقت محلی

2 سپیده توکلی پرتاب نیزه هفت گانه (6) ساعت 10 به وقت محلی

3 پژمان قلعه نویی پرتاب چکش ساعت 15:40 به وقت محلی

4 مهدی زمانی و سجاد هاشمی آهنگری 400 متر فینال 16:10 به وقت محلی

5 رضا قاسمی 100 متر فینال ساعت 16:35 به وقت محلی

6 فاطمه خیاطی پرتاب دیسک 17:05 به وقت محلی

7 محمود صمیمی پرتاب دیسک ساعت 17:06 به وقت محلی

8 سپیده توکلی دوی 800 متر هفت گانه (7) ساعت 18 به وقت محلی.

بیست و یکمین دوره رقابت های دوومیدانی قهرمانی آسیا تا روز یکشنبه 17 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2131

به "برنامه روز دوم نمایندگان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه روز دوم نمایندگان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید