برترین مرغ سوخاری تهران را کجا بخوریم؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، گوشت مرغ بی شک یکی از محبوب ترین گوشت ها در بین تمامی ملل و ذائقه هاست و در هر جای جهان که باشید قطعا در منوی رستوران ها می توانید ردی از آن را پیدا کنید. این همه پسند بودن سبب شده که در هر کجای جهان دستورالعملی خاص برای پختن مرغ داشته باشند. هرچند که در این بین سوخاری کردن روشی است که از همه پیروز تر بوده و جای مخصوص خودش را در همه جای جهان و ذائقه ها باز نموده است. مرغ سوخاری از آن غذاهای خوشمزه ای است که وقتی به فست فود می رویم یکی از انتخاب های ما است. روشی محبوب که طعمی بی نظیر به مرغ می دهد و اشتهای هر آدمی را باز می نماید. خیلی وقت ها شده که سعی کردیم حتما برای خودمان یک شریک پیدا کنیم تا با هم پیتزا و مرغ سوخاری سفارش بدیم و بیشتر از سفارشمان لذت ببریم. ترد و خوشمزه بودن این غذا در کنار سیب زمینی سرخ شده و سس های جذابی که در کنار آن سرو می گردد مزه ای است که هرچند وقت یک بار پای ما را به فست فود باز می نماید. این محبوبیت باعث رقابتی جدی در بین رستوران ها شده است تا کوشش نمایند برترین مرغ سوراخی تهران را آماده نمایند. برای همین تصمیم گرفتیم تا برترین مرغ سوخاری در تهران را پیدا کنیم و چندتا از آن ها را به شما معرفی کنیم. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا بفهمیم برترین مرغ سوخاری تهران کجاست.

برترین مرغ سوخاری تهران را کجا بخوریم؟

مرغ سوخاری دی

مرغ سوخاری دی فست فودی بدون تجملات و ساده است که برترین مرغ سوخاری در تهران را در خیابان مطهری در اختیار مشتری می گذارد. اگر علاقه به رستوران و فست فودهای لوکس داشته باشید، این جا انتخاب خوبی برای شما نیست، اما اگر کیفیت و طعم غذا برایتان اهمیت دارد، سوخاری های دی به همراه سس کچاپ تند آن شما را به مشتری ثابت این جا تبدیل می نماید. سطح قیمت این فست فود از خیلی از رقبایش پایین تر است و بر خلاف دیگر فست فودها که غذا را در ظروف یک بار مصرف سرو می نماید، غذا را در بشقاب های چینی سرو می نماید که در محبوبیت این جا بی تاثیر نبوده است. برای این که بفهمید برترین مرغ سوخاری تهران کجاست، ضروری است که معیارهایتان بر روی خود غذا متمرکز باشد تا محیط و چیدمان و ... تا خوشمزه ترین مرغ سوخاری تهران را از دست ندهید.

آدرس: خیابان مطهری، نبش خیابان ترکمنستان

مرغ سوخاری خروس

فست فود خروس یکی از برترین مرغ سوخاری در تهران را سرو می نماید برای همین هم خیلی شلوغ است و حتی دلیوری هایش بیشتر از مراجعین آن است و همه روزه تعداد زیادی مرغ سوخاری ارسال می نماید. البته سالن کوچک این فست فود هم بیشتر سبب شده تا خیلی ها غذایشان را بگیرند و بروند. دلیوری عالی و پرقدرت خروس یکی از مزیت های مهم این فست فود است چون مرغ سوخاری حتما باید داغ و ترد به دست مشتری برسد و داخل جعبه آن عرق ننموده باشد و سیب زمینی های داخل آن نرم نشده باشد. سطح قیمت خروس مناسب است و به نسبت غذای خوشمزه ای که در این منطقه سرو می نماید قیمتی عادلانه دارد. یکی دیگر از مزیت های خروس سس های متنوعی است که ارائه می دهد. سس ماست، سس انار و سس سوییت چیلی و بعلاوه نان روگن و سالاد کلم به همراه هر پرس سوخاری سرو می گردد. هر موقع که به این فست فود سر بزنید تا از خوردن مرغ سوخاری کنجد دار و سیب زمینی های زیاد آن لذت ببرید.

آدرس: فرمانیه، بلوار اندرزگو، مجتمع پگاه، پلاک 74/3

رستوران کی.اف.سی

کی.اف.سی یکی مشهورترین برندها است که برترین مرغ سوخاری در تهران را سرو می نماید و در همه جای جهان نمایندگی دارد، البته به جز ایران. این معروفیت و محبوبیت و البته عدم وجود نمایندگی قانونی سبب شده تا رستوران های زیادی با این نام در تهران کار نمایند. در این بین یکی از این کی.اف.سی ها که کیفیت خوبی هم دارد در حوالی پارک ملت قرار گرفته است و یکی از برترین مرغ سوخاری در تهران را سرو می نماید و یک پاتوق برای عاشقان سوخاری به شمار میرود. البته به جز سوخاری، ناگت، قارچ، پیاز و دیگر سوخاری های این رستوران هم محبوب هستند. سیب زمینی سرخ نموده هم که یار جدا نشدنی این رستوران هاست و مرغ سوخاری بدون سیب زمینی سرخ نموده و نوشابه خنک تقریبا معنایی ندارد. در منوی کی.اف.سی انواع پیتزا و برگر هم سرو می گردد اما نود درصد مشتریان برای مرغ سوخاری به این جا می آیند.

آدرس: خیابان ولیعصر، رو به روی پارک ملت، نبش کوچه ناهید.

مرغ سوخاری تهران (TFC)

سال های زیادی از تاسیس این فست فود می گذرد و همچنان با کیفیتی خوب همانند گذشته در حال ارائه سرویس دهی به مشتریان است و به همین دلیل مشتری های وفادار زیادی هم دارد. البته نام قبلی این فست فود که یکی از با سابقه ترین مرغ سوخاری تهران است کنتاکی است و بعد از آن به تی اف سی (Tehran Fried Chicken) تغییر پیدا کرد. کنتاکی نام ایالتی در آمریکا است که روش مخصوصشان برای سوخاری کردن مرغ در بین عموم مردم محبوب شد و باعث شد تا این روش در فست فودها هم استفاده گردد. تی اف سی در طبخ کنتاکی تخصص خوبی دارد و کنتاکی اسپایسی های لذیذی هم سرو می نماید. البته یکی از خوبی های این فست فود سطح قیمت آن است که مناسب و به صرفه است.

آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ولیعصر، نبش خیابان رحمتی، روبروی سینما آفریقا

کابوکی

اگر به محدوده تجریش سر زده باشید نام کابوکی را بسیار شنیده اید. تجریش از شلوغ ترین منطقه ها تهران به شمار میرود که حتی به نوعی یکی از جاذبه های گردشگری تهران هم به شمار میرود. اما کابوکی به خاطر ویژگی های خودش در این منطقه شلوغ شده است نه موقعیت مکانیش. سوخاری های این فست فود به روش قدیمی سوخاری می گردد و شاید برای همین باشد که طعم نوستالژی دارد. مرغ های این جا کاملا مغز پخت هستند و لایه نازکی سوخاری روی آن ها را گرفته است و شاید برای همین هواداران خودش را دارد. اگر یک بار به کابوکی بیایید دیگر در پی این نیستید که بفهمید برترین مرغ سوخاری تهران کجاست.

آدرس: میدان تجریش، ابتدای خیابان سعد آباد (شهید ملکی)

رستوران اس. اف.سی سوپر استار (SFC)

اس اف سی یکی از برترین مرغ سوخاری در تهران را دارد که در محله پارک وی قرار گرفته است و تمام تلاشش را کرد تا نامش شبیه KFC باشد. هرچند که صادقانه باید بگوییم که کیفیت مرغ ها و غذاهایش چیزی کم ندارد و حتی شاید خوشمزه تر هم باشد. اس اف سی فضای خیلی بزرگی دارد و در شلوغ ترین ساعات هم می توانید برای خودتان جایی برای نشستن پیدا کنید و سرپا نمانید. برای خانواده هایی هم که همراه بچه هایشان به اینجا می روند انتخاب ایده آلی به شمار میرود چون یک فضای بازی کودک دارد. این جا به مجموعه رستوران های سوپر استار تعلق دارد که در نقاط مختلف تهران شعبه دارد، اما این شعبه پیروز ترین آن ها بوده است.

آدرس: خیابان ولیعصر، نرسیده به چهار راه پارک وی

مرغ سوخاری چیترچیکن

چیترچیکن رستورانی زنجیره ای است و کافی است فقط هوس سوخاری خوشمزه نموده باشید تا به یکی از شعب آن در تهران، کرج یا قم سر بزنید. چیترچیکن تخصص خوبی در ارائه انواع سوخاری دارد و منوی آن شامل انواع پیش غذا از پیاز سوخاری و قارچ سوخاری است تا انواع منوهای ترکیبی و خانواده. نوشابه های بزرگ لیوانی چیترچیکن تنها بخش هیجان انگیزی نیست که در این رستوران با آن روبرو می شوید. جامبو و میکسی نام دو بخش هیجان انگیز این منو است که 6، 9 و 12 تکه مرغ به همراه تعداد زیادی نان و سیب زمینی و نوشابه است و برای دورهمی های پرجمعیت بسیار مناسبند. سینی های میکس فرایز و چیتر پلاس، سینی است که مناسب دو نفر بوده و بخش های مختلفی از منو در آن قرار داده شده تا با سفارش آن بتوانید از آیتم های مختلف منو امتحان کنید.

آدرس: پاسداران، گلستان سوم، پلاک 130

کوپال

کوپال نمونه ای دیگر از برترینمرغ سوخاری در تهران است که در زمانی کوتاه توانست به یکی از پاتوق های سوخاری در غرب تهران تبدیل گردد. در این فست فود سوخاری هایی خوشمزه سرو می گردد. تقریبا نود درصد منوی این جا مرغ است اما برای افرادی که به گوشت قرمز علاقه دارند در منوی کوپال همبرگر هم وجود دارد که البته کارخانه ای هستند. بخش هیجان انگیز این جا دسرهایی مثل چیزکیک، پودینگ و ... است که بعد از یک وعده غذای خوشمزه خیلی می چسبد. دبل دان که شاید در هر سوخاری فروشی نتوانید پیدا کنید اما در کوپال سرو می گردد. ساندویچ هایی هستند که به جای نان از فیله مرغ سوخاری استفاده شده است و برای مخلفاتش از ژامبون و پنیر گودا استفاده می گردد.

آدرس: شهرک غرب بلوار فرحزادی بالاتر از چهار راه دریا نبش بهاران 2 پلاک 21.

با انتها این مطلب دیگر سوال برترین مرغ سوخاری تهران کجاست سوالی بی معنی است زیرا شما دیگر خبر دارید برای خوردن برترین مرغ سوخاری در تهران باید کجا بروید.

منبع: همگردی
انتشار: 29 دی 1401 بروزرسانی: 29 دی 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 24157

به "برترین مرغ سوخاری تهران را کجا بخوریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مرغ سوخاری تهران را کجا بخوریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید