برند Blackberry به سرانجام راه خود رسید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، حساب رسمی توییتر بلک بری موبایل انتها دوره BlackBerry TCL را اظهار داشت.

برند Blackberry به سرانجام راه خود رسید

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ بروشور فوری از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار ، روزی تلفن های بلک بری دفتر قابل حمل هر تاجر بودند. این گوشی ها با داشتن کیبورد خاص خود که در آن موقع کمیاب بود بهترین گزینه برای ارسال ایمیل محسوب می شدند. آن موقع گوشی های دیگر به خاطر کیبوردهایشان اصلا برای تایپ کردن سریع خوب نبودند. اما پس از ظهور گوشی های اندرویدی و آیفون ها رفته رفته سری بلک بری به فراموشی سپرده شد.

این مسئله تا زمانی ادامه پیدا کرد که شرکت چینی TCL Communication حق استفاده از این برند را خریداری و آن را احیا کرد. تلفن های جدید این شرکت ترکیبی از اندروید و BlackBerry DNA بودند. این یعنی داشتن یک گوشی که ویژگی های امنیتی بهبود یافته ای دارد و برای آن یک مجموعه نرم افزاری که برای متخصصان در نظر گرفته شده است. به دلیل اینکه دنیای تجارت عمدتاً وارد اکوسیستم اپل شده است، تلفن های جدید بلک بری نتوانستند تاثیر زیادی در سرنوشت این شرکت بگذارند.

از این رو تعجب آور نیست که امروز، حساب رسمی توییتر بلک بری موبایل سرانجام دوره BlackBerry TCL را اعلام نمود. با بیانیه ارائه شده، ما آگاه شدیم که حقوق TCL Communication روی نام تجاری بلک بری در تاریخ 31 اوت سال 2020 منقضی می گردد و بعد از این تاریخ، این شرکت دیگر دستگاه های حامل آن نام را به فروش نمی رساند.

با این حال آن دسته از شما که تلفن های هوشمند بلک بری دارید نگران نباشید. شرکت TCL تا 31 آگوست 2022 (یا در صورت احتیاج طبق قوانین محلی) ارائه خدمات به مشتریان و گارانتی را ادامه خواهد داد. ما مطمئن هستیم هواداران این برند از شنیدن این خبر ناراحت خواهند شد. برای آن ها، این امید باقی مانده است که یک فراوری کننده دیگر این برند را خریداری نموده و BlackBerry را دوباره زنده کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2455

به "برند Blackberry به سرانجام راه خود رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برند Blackberry به سرانجام راه خود رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید