بزرگترین رویداد استعدادیابی تنیس روی میز را برگزار می کنیم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران/اصفهان رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان در مجمع عمومی سالیانه هیئت از برگزاری بزرگترین رویداد استعدادیابی رشته تنیس روی میز کشور با همکاری باشگاه ذوب آهن و بورسیه شدن نفرات برتر توسط کارخانه ذوب آهن اطلاع داد.

بزرگترین رویداد استعدادیابی تنیس روی میز را برگزار می کنیم

مجمع عمومی سالیانه هیئت تنیس روی میز استان اصفهان امروز (دوشنبه- 24 خردادماه) با حضور مهرداد علیقارداشی رئیس تنیس روی میز، احسان بدیعی نایب رئیس کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا، علیرضا حجازیان مسئول مناطق یازده گانه فدراسیون، سیدمحمدطباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، حسین زیبایی معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، نرگس قدوسی معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، اعضا هیئت رئیسه، اعضا مجمع و رسانه ها در تالار افتخارات سرای ورزشکاران استان اصفهان برگزار گردید.

رکورد های بی سابقه ای در شرایط سخت داشتیم

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با اشاره به عملکرد سالیانه هیئت گفت: هر چند سال گذشته به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا نتوانستیم همچون گذشته فعالیت کنیم، اما بر اساس آنالیزی که داشتیم، توانستیم رکوردهایی را داشته باشیم. در لیگ های برتر، دسته یک بزرگسالان، نوجوانان و جوانان در دو بخش بانوان و آقایان 11 تیم داشتیم.

مهدی تکابی اضافه نمود: در بخش بانوان در تمام رویدادها حضور 100 درصدی داشتیم که این موضوع نشان از ظرفیت و پتانسیل بانوان استان دارد.

وی توضیح داد: پیروز شدیم بخش خصوصی را مجاب کنیم که در این رشته سرمایه گذاری بلندمدت داشته باشد و باشگاه پادمایدک در این رشته آغاز به سرمایه گذاری و ریل گذاری خوبی در رده های پایه تا حرفه ای در دو بخش بانوان و آقایان نموده است. در رده نوجوانان و جوانان تیم پادمایدک قهرمان شد و این نویدبخش سال های خوب برای پینگ پنگ بازان اصفهانی است.

وی اضافه نمود: در بخش سهمیه تیم های ملی منصوره رضایی در کادر فنی تیم ملی بانوان حضور داشت.

به گزارش خبرنگاران، رئیس هیئت تنیس روی میز توضیح داد: در حوزه آموزش و مسائل فرهنگی نیز دوره ها و کلاس های بسیاری با تدریس مدرسان استان برگزار گردید که همگی در راستای توانمندسازی نیروهای هیئت بود.

تکابی با بیان اینکه سال گذشته در چهار رویداد از پنج رویداد برگزار گردیده کشوری شرکت داشتیم، اظهارکرد: در سال 1400 نیز در جلساتی که با هیئت رئیسه داشتیم، با توجه به استراتژی فدراسیون و شرایط موجود در جامعه ما نیز برنامه ها را به صورت کوتاه مدت در نظر گرفتیم تا بتوانیم قدم به قدم جلو برویم.

وی با اشاره به تفاهم نامه هیئت و باشگاه ذوب آهن اضافه نمود: بزرگترین جشنواره استعدادیابی را در رشته تنیس روی میز در اصفهان داریم و قرار است با همکاری هیئت تنیس روی میز و باشگاه ذوب آهن هر هشت ماه یکبار بین افراد 5 تا 8 سال مسابقاتی برگزار گردد و در هر دوره 60 نفر برگزیده می شوند که در نهایت نفرات برتر سالانه بورسیه کارخانه ذوب آهن خواهند شد تا بتوانند مراحل رشد خود را در این رشته طی نمایند.

در ادامه گزارش اقتصادی هیئت نیز ارائه شده و برنامه های آینده نیز مورد تایید اعضا نهاده شد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12338

به "بزرگترین رویداد استعدادیابی تنیس روی میز را برگزار می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین رویداد استعدادیابی تنیس روی میز را برگزار می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید