برترین سئوکارهای ایران چه کسانی هستند؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، شاید شما با سئو آشنا نباشید ، سئو در واقع بع تمامی کارهایی گفته می گردد که برای افزایش رتبه سایت شما در گوگل انجام می گردد تا رتبه بهتر و در نتیجه فروش بیشتری داشته باشید.

برترین سئوکارهای ایران چه کسانی هستند؟

برترین سئوکاران ایرانی:

تعداده 1: ناصر رسولی

ناصر رسولی در زمینه سئو سابقه ای 10 ساله دارد که توانسته هم پروژه های خارجی و هم ایرانی بالغ بر 2000 مورد را برای خود جمع آوری نماید. این شخص در پروژه های خود با استفاده از سئو کلاه خاکستری در سریع ترین زمان ممکن رتبه های وب سایت را بهبود داده و نهایت کیفیت در کار را ارائه می نماید.

تا به امروز گزارشی مبنی بر تخطی ناصر رسولی از قرارداد وجود نداشته است و توانسته تمامی پروژه های خود را دقیقاً سر زمان مشخص تحویل نماید.

وب سایت شخصی ناصر رسولی که بر روی آن آموزش های پولی خود را ارائه می نماید www.naser-rasouli.ir بوده و وب سایت تخصصی سئو که آموزش های رایگان سئو خاکستری بر روی آن منتشر می گردد www.seohacker.academy می باشد.

ناصر رسولی امروزه بیشتر مشغول تعلیم شاگردان و کارآموزان نو خود می باشد. برای مشاهده آموزش های رایگان سئو که به وسیله ناصر رسولی منتشر شده است می توانید کلمه آموزش سئو را جستجو نموده و وارد وب سایت سئوهکر شوید تا به تمامی آموزش های رایگان ناصر رسولی دسترسی داشته باشید.

تعداده 2: علی حسینی

اگر در خصوص برترین سئوکاران ایران با یک متخصص سئو صحبت کنید، بدون شک از علی حسینی نام می برد. مهندس علی حسینی، مرد تعداده یک سئو ایران است.

او فارغ التحصیل رشته نرم افزار و در زمینه کاری خود، یک الگو است. درکنار کارنامه پربار مهندس حسینی، سئولب را می توان ارزشمندترین یادگار او دانست.

مدیریت سئو وب سایت کلید، آژانس مسافرتی علی بابا و مدیریت سئو و عضویت در پرفورمنس مارکتینگ دیجی کالا، بخشی از فعالیت های مهندس علی حسینی هستند.

بعلاوه مدیر دیجیتال مارکتینگ کانون ایران نوین، مشاور سازمان فناوری اطلاعات ایران و عضویت در تیم سئو دیجی استایل هم در رزومه کاری یکی از برترین سئوکاران ایران دیده می گردد.

چالش این روزهای علی حسینی تربیت سئوکاران جوان در سئولب است. در آینده از سئولب خیلی چیزها خواهیم شنید.

تعداده 3: امین اسماعیلی

مهندس امین اسماعیلی به اسم یکی از سئوکاران حرفه ای روزگار شناخته می گردد. او پس از گذراندن دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران، وارد حوزه سئو و طراحی سایت شد.

مهندس امین اسماعیلی مدیر فنی آژانس خلاقیت وبسیما و یکی از برترین سئوکاران ایران است. می توانم بگویم که یکی از دلایل پیروزیت او، علاقه به یادگیری و آموزش دادن مطالب به دیگران محسوب می گردد.

رزومه پر بار، امین اسماعیلی را به یک برند در حوزه سئو تبدیل نموده است. یکی از دلایل پیروزیت استارت آپ های مانیشن، بوتیک، هنری، لامینور و …، همکاری با سئوکار باهوشی مثل امین اسماعیلی است.

تعداده 4: رضا شیرازی

مهندس رضا شیرازی، یکی از برترین سئوکاران ایران هست که تحصیلات آکادمیک جالب توجهی دارد. او در زمینه برنامه نویسی و بازاریابی اینترنتی، مقالات و کتاب های زیادی را تالیف یا ترجمه نموده است.

مدارک تحصیلی مهندس رضا شیرازی منفرد، شامل مهندسی سخت افزار، کارشناس ارشد هوش مصنوعی و دکترای تخصصی مدیریت کسب و کار می گردد.

مهم ترین فعالیت او، مشاور معاونت مجازی صداوسیما در زمینه پیاده سازی موتور جستجوی ملی و طراحی الگوریتم های آن محسوب می گردد.

مدیریت سئو سایت های خبر آنلاین، نی نی سایت، سیمرغ، ایسام، رند، ساعت 24 و شبکه مترجمین ایران هم بر عهده مهندس رضا شیراضی منفرد بوده است.

تعداده 5: عادل طالبی

مهندس عادل طالبی، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد MBA گرایش مدیریت کسب و کار الکترونیک است. مهندس طالبی همیشه می گوید: من استاد نیستم. من برترین نیستم.

با این حال، نظر متخصصان سئو، بر خلاف او است. استراتژ ی هایی که استاد طالبی در حوزه کسب و کارهای دیجیتال ارائه می نماید، حرف اول را می زند.

همکاری با سرزمین تیز هوش ها و مدیریت سایت تیزلند، بخشی از فعالیت های مهندس عادل طالبی به تعداد می فرایند. ناگفته نماند که سمینار و وبینارهای عادل طالبی را به هیچ وجه نباید از دست داد.

تعداده 6: مهدی رودکی

برترین سئوکاران ایران، حرفه، دانش و تخصص خود را مدیون مهندس مهدی رودکی هستند. چراکه بنیانگذار سئو در ایران، مهدی رودکی است.

او فعالیت خود را در سال 82 آغاز کرد و مربی برترین سئوکاران ایران شد. جمله معروف مهدی رودکی ما سئوکار، تحلیلگر، نویسنده و هنرمندیم است و به درستی که جمله او صحت دارد.

فعالیت مهدی رودکی، از سرانجام نامه او آغاز شد. او در سرانجام نامه خود، به شناسایی الگوریتم گوگل پرداخت. یک سال بعد، سایت ایران سئو را راه اندازی نمود.

در سال های بعد، 3 کتاب تاثیرگذار در حوزه سئو را تالیف و ترجمه کرد. همی6نطور برگزاری همایش های متعدد و انتشار صدها مقاله در سایت خبرگزاری ها و روزنامه های کشور هم از جمله سوابق پژوهشی مهدی رودکی هستند.

همانطور که می دانید، یکی از رایج ترین انواع تبلیغات، تبلیغ کردن در فضای مجازی است. مهندس مهدی رودکی، به اسم پایه گذار این نوع تبلیغ جالب شناخته می گردد.

تعداده 7: بابک بنیادی

بابک بنیادی، فقط یکی از برترین سئوکاران ایران نیست بلکه در حوزه دیجیتال مارکتینگ و بازرایابی محتوا هم فعالیت های گسترده ای دارد.

مهندس بابک بنیادی، مشاور و مربی حوزه بازاریابی دیجیتال است. به معنای دقیق تر، مشخص استراتژی، سئو سایت و برگزاری کمپین ها تبلیغاتی، جزیی از تخصص های مهندس بابک بنیادی هستند.

او در مدت فعالیت خود، مربی استارتاپ پیروزی مثل شیپور بوده است. مدیریت و مشاوره سایت های اسنپ تریپ، اُکالا، لست سکند، سفرمی، تریپ، زورق و غیره هم در فهرست کارهای پیروز بابک بنیادی دیده می شوند.

تعداده 8: محمد شهپری

یکی دیگر برترین سئوکاران ایران، محمد شهپری است. سئو، تنها تخصص مهندس شهپری نیست بلکه او در زمینه دیجیتال مارکتینگ هم حرف های زیادی برای گفتن دارد.

در روزمه مهندس محمد شهپری، مشاور سئو سایت های کلیک، ارز دیجیتال و راست چین دیده می گردد. در حال حاضر، مدیر دیجیتال مارکتینگ هلدینگ گرین وب، مهندس محمد شهپری است.

سایت های عظیم زیادی از دانش یکی از برترین سئوکاران ایران بهره مند شده اند که در ادامه، تعدادی از آنها را معرفی می کنم.

معروف ترین سایت هایی که مدیریت سئو آنها بر عهده محمد شهپری است، مبین نت، الوپیک، ایران سرور، ارز دیجیتال و غیره هستند.

تعداده 9: محسن طاووسی

مهندس محسن طاووسی، جزء برترین سئوکاران ایران محسوب می گردد. او سئو را یک علم می داند و معتقد است که در خصوص سئو، فقط با علت و برهان می توان صحبت کرد.

کارنامه کاری مهندس طاووسی، آنقدر قوی هست که به تنهایی می تواند نظر هر متخصص یا آماتوری را جذب کند.

علی بابا، ورزش 3، جاباما، نماشا، دیدن آنتن، بازار3، تنها بخشی از سایت های نام آشنایی هستند که مدیریت سئو آنها بر عهده مهندس محسن طاووسی است.

تعداده 10: میلاد شولی

مطمئنا همه ما وب سایت دیجی کالا را می شناسیم. یکی از قوی ترین وب سایت های فروشگاهی در کشور، همین سایت محسوب می گردد.

مهندس میلاد شولی، یکی از برترین سئوکاران ایران است که سرپرستی تیم سرچ ترافیک دیجی کالا را بر عهده دارد.

با این حال، حوزه های فعالیت مهندس میلاد شولی، گسترده تر از این حرف ها است. علاوه بر سئو و بهینه سازی سایت، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوا هم بخش های دیگری از تخصص های او هستند.

تعداده 11: امیر قمصری

امیر قمصری یکی از نوابغ ایران در زمینه دیجیتال مارکتینگ محسوب می گردد. می توانم بگویم که او، یک خود ساخته به تمام معنا است.

امیر قمصری بعد از سال ها کوشش، 2 سایت ایرانی را بالا آورد و تبدیل به یکی از برترین سئوکاران ایران شد. اما به علت تحریم های خارجی، در عرض چند ساعت، هردو سایت را از دست داد.

تصور می کنید که افسردگی او را از پای در آورد؟! پس بگذارید بگویم که امروز در چه جایگاهی ایستاده است. او بنیانگذار و مدیر یکی از برترین برندهای سئو کشور به تعداد می رود.

همزمان 20 سایت عظیم کشور را مدیریت و پشتیبانی می نماید. همینطور طراحی و ایده پردازی بیش از 10 پروژه عظیم تجارت الکترونیک کشور را هم بر عهده دارد.

ناگفته نماند که تمام اینها، فقط بخشی از دستاوردهای مهندس امیر قیصری هستند. فعالیت او، محدود به ایران نبوده و مشاور بیزینس چندین کسب و کار عظیم اروپایی هم هست.

تعداده 12: محمد افشار

محمد افشار در شاخه های مختلف دیجیتال مارکتینگ فعال بوده است. اما در سال های اخیر، سئو برای او حرف اول را می زند.

او یکی از برترین سئوکاران ایران محسوب می گردد که کتاب ها و مقالات ارزشمندی را ترجمه و تالیف نموده است. مهندس محمد افشار، مدیر سئو سایت علی بابا هم هست.

او با توجه به استراتژی سئو، پیروز شده است که وب سایت علی بابا را در بیشتر کلمات کلیدی حوزه گردشگری، به رتبه 1 گوگل برساند. این کار از هیچ کس جز یک متخصص واقعی بر نمی آید.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12577

به "برترین سئوکارهای ایران چه کسانی هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین سئوکارهای ایران چه کسانی هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید