برترین شارژرهای آیفون در خبرنگاران

به گزارش مجله وبلاگ فروش، امروزه بعضی گوشی های هوشمند بدون شارژر عرضه می شوند و همین عامل نیز اهمیت خرید یک شارژر مناسب و با کیفیت را دو چندان نموده است. با وجود اینکه شارژر و کابل های شارژ بسیار زیاد و متنوعی برای گوشی های آیفون در دسترس واقع شده است، اما کیفیت پایین محصولات غیر اصل و تقلبی موجود در بین آن ها می تواند با گذشت زمان روی عملکرد باتری گوشی هوشمند تاثیر منفی بگذارد. بنابراین سهل انگاری در خرید لوازم جانبی غیراصل مسائل زیادی را برای شما و گوشی هوشمندتان به وجود می آورد. در این مقاله قصد داریم برترین شارژرهای آیفون موجود در فروشگاه اینترنتی خبرنگاران را به شما معرفی کنیم. اما از قبل از آن به آنالیز راه های تشخیص شارژرهای اصل از شارژرهای تقبلی می پردازیم تا به راحتی بتوانید این دسته از شارژرها را شناسایی کنید.

برترین شارژرهای آیفون در خبرنگاران

روش های شناسایی شارژر اصلی از شارژر تقلبی آیفون

به طور کلی روش های متعددی برای تشخیص شارژرهای اصلی از شارژهای تقبلی وجود دارد که در این مطلب به اختصار به معرفی چند تا از مهم ترین روش ها می پردازیم:

1. بسته بندی شارژر آیفون را آنالیز کنید

آنالیز بسته بندی شارژر می تواند به شما یاری کند تا به سرعت شارژر اصلی را از محصول تقلبی تشخیص دهید. تصویر آداپتور روی جعبه شارژرهای اصل اپل کاملاً سفید رنگ است؛ این در حالی است که محصولات تقلبی معمولاً کمی تاریک ­تر (سفید متمایل به زرد) به نظر می رسند.

در مرحله بعدی به تصویر USB-C دقت کنید. معمولاً شکل درگاه USB-C بر روی جعبه شارژرهای تقلبی سایه های بیشتر و پررنگ تری دارد و بعلاوه سری لایتنینگ در جعبه محصول غیراصلی کوچک تر از نسخه اریجینال است که باید به آن دقت کنید. علاوه بر این، سری لایتنینگ روی جعبه اصلی هیچ رنگی ندارد اما روی جعبه محصول تقلبی این سری به رنگ زرد یا طلایی دیده می گردد.

2. بارکد زیر جعبه شارژر را آنالیز کنید

محصولات تقلبی اغلب اطلاعات غلطی به کاربران ارائه می دهند. به عنوان مثال، بسته بندی شارژر تقلبی دارای دو بارکد در قسمت پایینی است که در بسته بندی شارژر اصلی نمی توانید آن ها را پیدا کنید. بعلاوه سریال نامبر درج شده بر روی شارژر باید مشابه سریال نامبر درج شده بر روی جعبه آن باشد.

3. نوشته های روی شارژر را آنالیز کنید

اپل معمولاً توضیحات مربوط محصولات خود را به شکل بسیار کم رنگی روی محصول می نویسد. در حقیقت غول فناوری آمریکایی از جوهر خاصی استفاده می­ کند که مضرات کمتری برای محیط زیست داشته باشند. بنابراین اگر در شارژر مورد نظر شما توضیحات با فونت و جوهری خوانا و پررنگ نوشته شده، آن شاژرر بدون شک یک محصول تقلبی است.

4. انتهای کابل لایتنینگ را آنالیز کنید

اپل راه های مختلفی را برای تشخیص شارژر اصلی از تقلبی در صفحه پشتیبانی خود ارائه می دهد. به عنوان مثال، انتهای کابل شارژ اپل دارای پین های صاف و گرد طلایی (یا نقره ای) است، در حالی که نمونه های تقلبی اغلب دارای روکش زبر با پین های مربعی هستند.

برترین شارژرهای آیفون در خبرنگاران

شارژر دیواری 20 وات اپل مدل B/A

این شارژر یکی از پرفروش ترین شارژرهای آیفون در فروشگاه اینترنتی خبرنگاران به شمار می آید که توان خروجی آن 20 وات است. ولتاژ ورودی این محصول معادل 220 و 240 ولت بوده و شدت جریان خروجی آن هم معادل 3 آمپر است. کاربران می توانند از این شارژر دیواری برای شارژ مجدد گوشی آیفون یا تبلت آیپد خود استفاده نمایند. این محصول از گواهینامه CE نیز پشتیبانی می نماید و در سریع ترین زمان هم توانایی شارژ گوشی یا تبلت شما را دارد.

البته توجه داشته باشید که این سه شاخه با پریز برق در ایران سازگاری ندارد و شما برای استفاده از آن باید از یک تبدیل 3 به 2 بهره ببرید. وزن این شارژر 80 گرم بوده و ابعاد آن به صورتی طراحی شده که به سادگی قابل حمل باشد. شما کاربران می توانید این لوازم جانبی را با قیمت 646,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe

مگ سیف فناوری شارژی است که برای آیفون ها و آیپد های اپل وارد بازار شده است. شارژر مگ سیف اپل به پنل پشتی آیفون به طور مغناطیسی متصل می گردد و بلافاصله فرایند شارژر شدن آیفون شما را شروع می نماید. یکی از قابلیت های بسیار خوب و کاربردی شارژر مگ سیف اپل، سنجش شرایط و مقدار توان خروجی گوشی یا تبلت در حین شارژ است که توان مناسب برای شارژ آن را اعمال می نماید.

به همراه این شارژر بی سیم یک کابل USB-C جهت وصل شدن آن به سری شارژر ارائه می گردد. این محصول حدودا 82 گرم وزن دارد و با گوشی های آیفون 8 به بالا سازگار است. شما کاربران می توانید این لوازم جانبی را با قیمت 1,390,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

شارژر بی سیم جوی روم مدل JR-A27

جوی روم یکی از شرکت های فعال فراوری لوازم جانبی محصولات هوشمند است که شارژرهای بسیار باکیفیتی برای گوشی های مختلف فراوری و روانه بازار می نماید. شارژر بی سیم و رومیزی جوی روم مدل JR-A27، برای آن دسته از کاربرانی پیشرفته که سه گجت دیجیتالی مانند گوشی هوشمند، هدست بلوتوثی و ساعت هوشمند دارند و هر سه گجت آن ها از فناوری شارژ بی سیم همچون محصولات اپل پشتیبانی می نماید. این شارژر بی سیم از بدنه پلاستیکی از جنس PC ضدحرارت و آتش ساخته شده و قسمت زیرین آن نیز دارای چند قسمت سیلیکونی نرم برجسته است تا به راحتی روی میز قرار بگیرد و از سر خوردن گوشی شما روی میز جلوگیری کند.

در قسمت شارژ این محصول سه پنل تعبیه شده که به ترتیب از سمت راست یک رینگ کشویی برای شارژ ساعت هوشمند، دو رینگ ثابت دیگر مناسب برای شارژ هدست بلوتوثی و گوشی هوشمند واقع شده است. در جعبه این محصول یک کابل شارژ USB-C و یک آداپتور 24 واتی مجهز به فناوری 3.0 Quick Charge با سری استاندارد EU متناسب با پریزهای داخل کشور به شما ارائه می گردد. شما کاربران می توانید این لوازم جانبی را با قیمت 1,300,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

شارژر دیواری مدل A2347 به همراه کابل تبدیل لایتنینگ

شارژر دیواری مدل A2347، متشکل از یک آداپتور و یک کابل شارژر USB-C به لایتنینگ است که شما با اتصال کابل به آداپتور و متصل کردن آن به پریز برق می توانید گوشی خود را شارژ نمایید. ولتاژ ورودی این شارژر 100-240 ولت است و با تمامی محصولات اپل که درگاه خروجی آداپتور آن ها از نوع USB-C و کابل لایتنینگ باشد، سازگاری دارد. طبق ادعای شرکت سازنده، این شارژر می تواند گوشی آیفون 12 پرو مکس را ظرف مدت 30 دقیقه از شارژر 0 به شارژر 50 درصد برساند. از دیگر ویژگی های این شارژر دیواری می توان به وزن کم، جمع وجور بودن و وجود سیستم محافظ برق اشاره نمود. شما کاربران می توانید این لوازم جانبی را با قیمت 247,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

شارژر دیواری انکر مدل PowerPort PD Plus2 A2636

شارژر دیواری انکر مدل مدل PowerPort PD Plus2 A2636 با وزن 59 گرم فراوری شده و ولتاژ ورودی آن هم معادل 100 الی 240 ولت است. این شارژر انکر یکی از برترین گزینه ها برای شارژ گوشی های آیفون به شمار میرود. خروجی PD آن سبب شده تا بتوان از شارژر دیواری انکر مدل مدل PowerPort PD Plus2 A2636 برای گوشی های نو آیفون که با کابل تایپ سی به لایتنینگ همراه هستند، استفاده کرد. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به شارژ ایمن (MultiProtect) و فناوری USB-PD اشاره نمود. شما کاربران می توانید این لوازم جانبی را با قیمت 1,430,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

شارژر دیواری انکر مدل A2013 PowerPort Plus 1 به همراه کابل لایتنینگ

یکی دیگر از محصولات بسیار باکیفیت انکر، شارژر دیواری A2013 PowerPort Plus 1 است که به همراه کابل شارژ لایتنینگ به شما ارائه می گردد. این شارژر، گوشی آیفون شما را با استفاده از فناوری 3.0 Quick Charge سریع تر از همواره شارژ نموده و در وقت تان صرفه جویی خواهد نمود. شارژ دیواری انکر تنها یک درگاه خروجی USB دارد و برای شارژ باتری انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های از این قبیل مناسب است.

برای استفاده از این شارژر دیواری کافی است آن را به طور مستقیم به پریز برق در خانه یا محل کارتان متصل کنید. سپس گوشی هوشمند یا دیگر دستگاه های سازگار را با استفاده از یک کابل USB به خروجی شارژر متصل نموده و منتظر بمانید تا باتری آن شارژ گردد. کابل ارائه شده همراه با این شارژر، قدرت تحمل بیش از 5000 بار خمیدگی را دارد و به علت وجود اتصالات لیزری در برابر کشیدگی نیز مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. این شارژر بعلاوه مجهز به نشانگر LED نیز است. شما کاربران می توانید این لوازم جانبی را با قیمت 639,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

شارژر دیواری باسئوس مدل Quick Charger 30W

یکی دیگر از برترین شارژرهایی که می توانید برای گوشی های آیفون خود بخرید، شارژر دیواری باسئوس مدل Quick Charger 30W نام دارد. این شارژر فست شارژ، همه گوشی های هوشمندی که از پروتکل PD پشتیبانی می نمایند را شارژ خواهد نمود. این محصول دارای قدرت شارژی 3 برابر سریع تر از شارژهای 5V/1A است و قادر خواهد بود در مدت زمان بسیار کوتاه تری گوشی شما را شارژ نماید. درون این آداپتور، چیپ هوشمندی قرار داده شده که می تواند خروجی شارژر را متناسب با شرایط دستگاه تغییر داده تا شارژ بهینه تری را انجام دهد. به این ترتیب، گوشی هوشمند شما بهینه تر شارژ خواهد شد و سلامت باتری آن در طول زمان حفظ می گردد.

شارژرهای فراوری شده با تکنولوژی Super Si ابعاد به نسبت کوچک تری دارند، سریع تر هستند و در شرایط دمایی بالا مقاومت بیشتری نیز خواهند داشت. همین این تکنولوژی سبب شده تا یک آداپتور 30 وات ساخته شده از فناوری Super Si مقدار ای برابر با یک آداپتور شارژ تقریبا 5W داشته باشد. از دیگر قابلیت های مهم این شارژر می توان به فناوری Trickle Mode اشاره نمود. به لطف این قابلیت، زمانی که شارژ شدن رو به اتمام باشد و باتری در حال کامل شدن 100 درصدی است، ولتاژ و شدت جریان به صورت قطره چکانی وارد دستگاه شده و به باتری آسیبی نمی رساند. شما کاربران می توانید این لوازم جانبی را با قیمت 404,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

شارژر بی سیم مک دودو مدل ch-7060

این شارژر بی سیم سه کاره علاوه بر گوشی های آیفون، اپل واچ و ایرپاد اپل (یا هدفون های مجهز به فناوری شارژ بی سیم) را نیز به سرعت شارژ خواهد نمود و دیگر احتیاجی به استفاده از شارژرهای مختلف برای محصولات زیست بوم اپل نخواهید داشت. برای هر کدام از این گجت های هوشمند روی این پایه شارژ، یک جایگاه مخصوص تعبیه شده که کاربران می توانند از آن استفاده نمایند.

این شارژر مجهز به درگاه USB-C است که همراه با آن یک کابل باکیفیت نیز ارائه می گردد. حداکثر توان خروجی این شارژر 15 وات است و البته از مقادیر پایین تر 5 یا 10 وات هم پشتیبانی می نماید. این استند شارژ دارای دو کوئل مغناطیسی قدرتمند است. این دو کوئل علاوه بر قدرت بالایی که دارند، کاملا مستقل از هم نیز عمل می نمایند؛ بنابراین در فرآیند شارژ همزمان هیچ اختلالی ایجاد نمی گردد. شما کاربران می توانید این لوازم جانبی را با قیمت 895,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

شارژر دیواری یوسمز مدل TU36PD-20W به همراه کابل تبدیل لایتنینگ

از دیگر شارژرهای با کیفیت گوشی های آیفون می توان به شارژر دیواری یوسمز مدل TU36PD-20W اشاره نمود که همراه با کابل تبدیل لایتنینگ به شما ارائه می گردد. این شارژر با داشتن توان شارژدهی حداکثر 20 وات و بعلاوه پشتیبانی از فناوری PD به شما این امکان را می دهد که گوشی هوشمند خود را با سرعت بالا و به صورت کاملا ایمن شارژ کنید. این محصول بعلاوه مجهز به فناوری Power IQ است که قابلیت تشخیص شدت جریان به صورت هوشمند برای دستگاه شما را دارد.

کابل لایتنینگ ارائه شده همراه با این شارژر نیز از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و علاوه بر شارژ پرسرعت گوشی هوشمند شما، می تواند اطلاعات را با سرعت 480 mbps از گوشی به کامپیوتر منتقل کند. ابتدا و انتهای این کابل شارژ که از جنس TPE+Aluminum allay فراوری شده، دارای محافظ است و دیگر احتیاج نیست نگران پارگی و خراب شدن آن باشید. ابعاد این شارژر برابر با 50x43x26 میلی متر و وزنی 50 گرمی دارد که به خاطر ابعاد و وزن آن می توانید این شارژر را به راحتی در هر جایی با خود همراه داشته باشید. شما کاربران می توانید این لوازم جانبی را با قیمت 590,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

شارژر فندکی الدینیو مدل C503Q به همراه کابل تبدیل لایتنینگ

اگر شما جزو آن دسته از کاربرانی هستید که زمان زیادی را در ماشین خود می گذرانید، شارژر فندکی الدینیو مدل C503Q می تواند انتخاب خوبی برای شارژ گوشی آیفون شما باشد. این شارژر دارای دو پورت USB بوده و شما می توانید به طور همزمان دو گوشی هوشمند را با آن شارژ کنید. توان ورودی این شارژر فندکی 12-24V بوده که آن را از باتری اتومبیل تهیه و به گوشی شما منتقل می نماید. به همراه این شارژر یک کابل باکیفیت لایتنینگ نیز به شما ارائه می گردد.

شارژر فندکی الدینیو مدل C503Q مجهز به فناوری شارژ سریع Qualcomm 3.0 بوده و قادر است گوشی شما را با سرعت بسیار بالایی شارژ کند. جنس بدنه این شارژ فندکی ترکیبی از پلاستیک + ABS و آلومینیوم است که علاوه بر مقاومت، طراحی جذابی نیز دارد. از دیگر قابلیت های این شارژر فندکی می توان به LED های به کار رفته در آن اشاره نمود که در هنگام شب زیبایی خاصی به کابین خودرو می دهد. شما کاربران می توانید این لوازم جانبی را با قیمت 223,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

سخن پایانی

هنگام خرید شارژر برای آیفون ضروری است تا نسبت به اصالت محصول مد نظر خود اطمینان حاصل کنید، زیرا استفاده از محصولات فیک و تقلبی می تواند ضررهای جبران ناپذیری به گوشی هوشمند شما وارد کند. در ابتدای این مقاله به بعضی روش ها برای تشخیص شارژرهای تقلبی از اوریجینال اشاره نمودیم و در ادامه نیز به معرفی برترین شارژرهای آیفون موجود در فروشگاه اینترنتی خبرنگاران پرداختیم. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

منبع: Vertified.org

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 آبان 1401 بروزرسانی: 2 آبان 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 22314

به "برترین شارژرهای آیفون در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین شارژرهای آیفون در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید