بهترین گل عمر السومه؛ گل به بیرانوند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سوریه به لطف گل ثانیه های پایانی عمر السومه توانست از ایران در آزادی یک امتیاز بگیرد و امیدهایش را برای صعود به جام جهانی 2018 حفظ کند. سوریه البته برابر استرالیا بازنده شد و از رسیدن به دور نهایی انتخابی جام جهانی بازماند.

بهترین گل عمر السومه؛ گل به بیرانوند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، عمر السومه به دلیل شرایط سوریه پنج سال برای تیم ملی کشورش بازی نکرد و بازی برابر ایران دومین بازی او در بازگشت مجدد به تیم ملی کشورش بود. او درباره گلزنی به ایران گفت: قبل از بازی همه مردم سوریه اسم من را صدا می زدند و خیلی دوست داشتم برای آنها کاری کنم. 10 دقیقه آخر بازی در زمین مدام دعا می کردم چون در آن بازی فرصت نداشتم و خیلی دوست داشتم کاری کنم که آن توپ به من رسید. خیلی استرس داشتم و با اولین تماسم با توپ توانستم گلزنی کنم که کار سختی بود ولی پیروز شدم.

او گفت: در اتوبوس خیلی مسرور بودیم و به صورت هم زمان جشن مردم سوریه را تماشا می کردیم. خیلی مسرور بودم که باعث مسروری و سرافرازی مردم کشورم شده بودم. به سوریه رفتم و بعد از هفت سال سرزمینم را دیدم. همه مسرور بودند. من نزدیک 250 گل به ثمر رساندم ولی گلم به ایران در آن ملاقات بهترین و مهمترین گلی بود که به ثمر رساندم.

تیم ملی فوتبال سوریه فردا در انتخابی جام جهانی به ملاقات چین می رود و سپس با فیلیپین بازی خواهد داشت.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 528

به "بهترین گل عمر السومه؛ گل به بیرانوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین گل عمر السومه؛ گل به بیرانوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید