تیم های ملی والیبال ساحلی حریفان خود را شناختند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران: تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران حریفان خود را در تور آسیا و اقیانوسیه تایلند شناختند.

تیم های ملی والیبال ساحلی حریفان خود را شناختند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دو شهر کانوم و سانخولا میزبان دو مرحله از تور والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه هستند که نمایندگان ایران نیز در آنها شرکت می نمایند.

تیم ملی الف والیبال ساحلی (رحمان رئوفی و بهمن سالمی) و تیم ملی ب والیبال ساحلی (صابر هوشمند و عباس پورعسگری) با راهنمایی حمید موحدی به عنوان سرمربی در این رقابت ها حضور دارند.

قرعه کشی این رقابت ها شب گذشته در شهر کانوم با حضور 34 تیم برگزار گردید و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند. تیم ملی الف با تیم های فیلیپین یک و تایلند سه و تیم ملی ب نیز با تیم های استرالیا یک و گینه نو همگروه شد.

دور مقدماتی این رقابت ها از صبح امروز در 12 گروه (10 گروه سه تیمی و دو گروه دو تیمی) آٰغاز می گردد و از هر گروه دو تیم به مرحله حذفی که به صورت یک حذفی برگزار خواهد شد، صعود می نمایند.

نخستین مرحله تور آسیا و اقیانوسیه از 20 تا 22 فرودین ماه در شهر کانوم و دومین مرحله نیز از 25 تا 27 فروردین در شهر سانخولا برگزار می گردد و این رقابت ها دارای امتیاز رنکینگ جهانی برای کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل است.

برنامه ملاقات تیم های ایران به وقت تایلند به توضیح زیر است:

ساعت 9: ایران ب - گینه نو

ساعت 13: ایران ب - استرالیا یک

ساعت 14: ایران الف - فیلیپین

ساعت 19: ایران الف - تایلند

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 612

به "تیم های ملی والیبال ساحلی حریفان خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم های ملی والیبال ساحلی حریفان خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید