بودجه 9 میلیارد دلاری برای خدمات نسل پنجم در نواحی روستایی آمریکا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا از اختصاص بودجه ای 9 میلیارد دلاری برای تسریع ارائه خدمات نسل پنجم در نواحی روستایی این کشور خبر داده است.

بودجه 9 میلیارد دلاری برای خدمات نسل پنجم در نواحی روستایی آمریکا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از زددی نت، قرار است بودجه ای اختصاصی توسط کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا برای تسهیل ارائه خدمات نسل پنجم در روستاهای آمریکا در اختیار اپراتورهای تلفن همراه این کشور قرار بگیرد.

در حال حاضر گسترش شکاف دیجیتال در آمریکا به یکی از دغدغه های مهم دولت این کشور مبدل شده و امید می رود اختصاص این بودجه کلان 9 میلیارد دلاری این مشکل را تا حدی کاهش دهد.

این بودجه باید صرف راه اندازی شبکه نسل پنجم تلفن همراه در نقاطی گردد که جمعیت در آنها به صورت پراکنده زندگی می نماید یا از نظر دسترسی جاده ای در شرایط سخت و سختی قرار دارند.

از این نه میلیارد دلار یک میلیارد دلار صرف توسعه شبکه تلفن همراه نسل پنجم به شیوه ای می گردد که نیازهای حوزه کشاورزی رفع گردد. برنامه یادشده جایگزین برنامه دیگری می گردد که برای توسعه شبکه نسل چهارم در نظر گرفته شده بود.

https://www.zdnet.com/video/fcc-announces-9-billion-5g-fund-for-rural-america/

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1638

به "بودجه 9 میلیارد دلاری برای خدمات نسل پنجم در نواحی روستایی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه 9 میلیارد دلاری برای خدمات نسل پنجم در نواحی روستایی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید