تحصیل رایگان در کانادا با لتس گو یونی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تحصیل رایگان در کانادا چقدر با رویاهای شما فاصله دارد؟ اگر به تازگی مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی را گرفته اید و تمایل دارید تا به جای تحصیل در دانشگاه های ایران، تحصیل در یک کشور پیشرفته مثل کانادا را تجربه کنید و یا اینکه دو تا سه سالی از دریافت مدرک کارشناسی شما می گذرد و دوست دارید تا با مهاجرت تحصیلی به کانادا و ادامه تحصیل در مقطع ارشد، یک تغییر اساسی در رویه تحصیلی، کاری و زندگی خود بدهید، با ما در ادامه مطلب تحصیل رایگان در کانادا همراه باشید.

تحصیل رایگان در کانادا با لتس گو یونی

تحصیل در کانادا

اگر کمی به جستجو در اینترنت بپردازید و در خصوص هزینه های تحصیل و زندگی در کانادا تحقیق کنید، متوجه این موضوع می شوید که به تمکن اقتصادی 10 تا 12 هزار دلاری در سال برای زندگی دانشجویی در کانادا احتیاج دارید و باید مبلغی را نیز برای شهریه دانشگاه های این کشور کنار بگذارید.

از این رو ممکن است اینطور با خودتان فکر کنید که مهاجرت تحصیلی به کانادا هزینه های مختلف و زیادی داشته و اصولاً تحصیل رایگان در کانادا برای یک دانشجوی بین المللی محال است!

اما باید به شما بگوییم که این طور نیست و امکان تحصیل رایگان در کانادا در بعضی مواقع و تحت شرایط مشخصی برای دانشجویان بین المللی میسر می گردد. به صورت منطقی، شما برای اینکه بتوانید پیروز به مهاجرت به کانادا و تحصیل در دانشگاه های با کیفیت این کشور بشوید، باید پذیرای هزینه های متداول و جاری نظیر هزینه ادمیشن فی دانشگاه، هزینه ویزای تحصیلی و انگشت نگاری، هزینه ترجمه رسمی مدارک، هزینه رزرو خوابگاه، هزینه شهریه دانشگاه و هزینه های زندگی در کانادا برای هر سال تحصیلی باشید.

پس چطور ممکن است که بعضی از دانشجویان کماکان برای تحصیل رایگان در کانادا اقدام می نمایند و کمابیش در این راه پیروز نیز می شوند! در حال حاضر، اگر به عنوان یک دانشجوی بین المللی قصد تحصیل رایگان در کانادا را داشته باشید، باید حتماً برای دریافت بورسیه تحصیلی فول فاند و کامل دولتی و یا دانشگاهی در این کشور اقدام کنید.

تحصیل رایگان در کانادا

بورسیه و یا همان یاری هزینه تحصیلی کانادا تنها کلید نجات و راه حل منطقی برای تحصیل رایگان در کانادا است. اما باید به این موضوع توجه داشته باشید که بورسیه تحصیلی کانادا دارای تعداد محدودی بوده و در اغلب موارد براساس میزان شایستگی و پتانسیل دانشجوی بین المللی به وی اهدا می گردد.

از این رو، اگر توان اثبات شایستگی تحصیلی در دوره های قبلی آموزشی خود را به سیستم آموزشی کانادا نداشته باشید، شانس کمی برای پیروزیت در اخذ بورسیه و یاری هزینه دانشگاهی داشته و نمی توانید تحصیل رایگان در کانادا را تجربه کنید.

معمولاً بورسیه های تحصیلی کانادا دارای تعداد و تنوع بیشتری در مقاطع تکمیلی ارشد و دکترا بوده و تعداد آن در مقطع کارشناسی به طور محسوسی کمتر است، از این رو اگر قصد تحصیل رایگان در مقطع کارشناسی در کانادا با استفاده از بورسیه تحصیلی را داشته باشید، شانس پیروزیت شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی نسبت به مقاطع تکمیلی کمتر است.

نکته مهم در رابطه با تحصیل رایگان در کانادا اینست که تمام بورسیه های تحصیلی کانادا به صورت کامل و یا به اصطلاح فول فاند نیستند، از همین رو دانشجوی بین المللی نمی تواند تنها با استناد به دریافت بورسیه تحصیلی کانادا و بدون ارائه نامه تمکن اقتصادی، پیروز به اخذ ویزای تحصیلی کانادا گردد.

به بیانی دیگر، اگر بورسیه تحصیلی شما در کانادا فول فاند باشد، تمامی هزینه های شهریه دانشگاه، هزینه خوابگاه و حتی رفت و برگشت به کشور مبدا (به صورت محدود) به عهده دپارتمان بورسیه بوده و می توان بدون احتیاج به اثبات داشتن توانایی اقتصادی برای پوشش هزینه های تحصیل و زندگی در کانادا، اقدام به دریافت ویزای تحصیلی کرد و به تحصیل رایگان در کانادا پرداخت. گفتنی است که در مقاطع ارشد دانشگاهی، حقوق ماهانه نیز در کنار بورسیه تحصیلی برای دانشجو در نظر گرفته می گردد که می تواند یاری بسیار زیادی به دانشجو در خلال تحصیل رایگان در کانادا بکند.

اما اگر بورسیه تحصیلی درخواستی دانشجو فول فاند نباشد و تنها شهریه دانشگاه و یا بخشی از هزینه های تحصیلی دانشجو را برای چند ترم پوشش دهد، فرد ملزم به تامین بودجه اولیه و ارائه نامه تمکن اقتصادی قابل قبول به سفارت برای اخذ ویزای تحصیلی و ادامه تحصیل در کانادا خواهد بود.

بنابر تجربه کارشناسان لتسگو یونی، اخذ بورسیه و یاری هزینه تحصیلی کانادا احتیاجمند شرایطی است که در ادامه به شرح آنها می پردازیم:

· دانشجو باید دارای نمرات و رزومه تحصیلی درخشان باشد، نمرات دروس اصلی وی بالا باشد و دارای حدنصاب مورد احتیاج معدل برای بورسیه تحصیلی کانادا باشد. چون یاری هزینه های دانشگاهی کانادا اصولاً به صورت merit و بر مبنای شایستگی دانشجو اعطا می گردد.

· دانشجو باید دارای مهارت زبانی بالای انگلیسی باشد (حداقل نمره 6.5 تا 7 آیلتس) و علاوه بر ارائه مدرک زبان معتبر انگلیسی و یا فرانسوی، توانایی برقراری تعامل موثر و انجام کامل مصاحبه حضوری بورسیه دانشگاه های کانادا را به دفعات داشته باشد.

· دانشجو باید همزمان با درخواست پذیرش تحصیلی دانشگاه برای اخذ بورسیه تحصیلی کانادا اقدام کند و با توجه به زمان های ددلاین ارسال مدارک، تمامی اقدامات لازم را در موعد مقرر انجام داده باشد.

· دانشجو باید با ارائه توصیه نامه اساتید دانشگاهی، ارائه انگیزه نامه گویا و قابل قبول، نمونه های کاری مرتبط با زمینه تحصیلی، مقاله علمی و پروژه های تحقیقاتی و انواع سوابق فوق برنامه به دپارتمان بورسیه کانادا، آنها را به خوبی متقاعد کند که استحقاق دریافت یاری هزینه تحصیلی کامل و تجربه تحصیل رایگان در کانادا را دارد.

اگر مایل به تحصیل رایگان در کانادا هستید، پیشنهاد ما به شما این است که حتماً از ارزیابی آنلاین و مشاوره تحصیلی تخصصی لتس گو یونی در این زمینه بهره ببرید تا بفهمید که آیا دارای شرایط لازم برای اخذ بورسیه و یاری هزینه تحصیلی کامل کانادا هستید یا خیر.

حتی اگر از شرایط کافی و لازم برای دریافت بورسیه تحصیلی و تحصیل رایگان برخوردار نباشید، این امکان را دارید تا از گزینه فری اپلای لتس گو یونی بهره ببرید و بدون پرداخت هزینه، مراحل پذیرش تحصیلی خود را در کمترین زمان و با بهترین نتیجه ممکن انجام دهید.

در واقع اگر توانایی فراهم کردن بودجه اولیه تحصیل در کانادا را داشته باشید، می توانید با استفاده از گزینه های در دسترسی نظیر انتخاب دانشگاه های کم هزینه کانادا، رشته های تحصیلی ارزان کانادا و بهره مندی از کار دانشجویی و کار تمام وقت دوران تعطیلات و پس از فارغ التحصیلی، بخش قابل توجهی از هزینه های تحصیل و زندگی دانشجویی در کانادا را پوشش داده و برای تحصیل کم هزینه در کانادا به وسیله لتس گو یونی اقدام کنید.

اگر برای مثال، برای دریافت پذیرش و تحصیل مقطع کارشناسی و یا ارشد در کانادا اقدام کنید و بتوانید در ترم اول و دوم تحصیلی، نمرات خوبی از خود به جای گذاشته و توانایی های تحصیلی خود را نشان دهید، این امکان را دارید تا برای ترم های بعدی دانشگاه، نسبت به اخذ یکی از انواع بورسیه های تحصیلی موجود اقدام نموده و یا با تکمیل دوره و دریافت مدرک تحصیلی با نمرات بالا، شانس خود را برای اخذ بورسیه تحصیلی و تحصیل رایگان در کانادا، برای مقطع بعدی دانشگاه به حد زیادی افزایش دهید.

در یک نتیجه گیری کلی باید این موضوع را به شما بگوییم که تحصیل رایگان در کانادا برای دانشجویان بین المللی، مقوله ای سخت و رقابتی بوده، اما محال نیست.

شما می توانید با هدایت های کارشناسان لتس گو یونی و رعایت تمام نکات این راستا از جمله ارائه انگیزه نامه و برنامه تحصیلی موجه، تطابق اطلاعات و مدارک ارائه شده با اطلاعات در هنگام مصاحبه، رعایت ددلاین های ارسال مدارک و اطلاعات پشتیبان، اقدام برای بورسیه تحصیلی مناسب رشته تحصیلی و سوابق دانشجو و بسیاری از موارد ریز و درشت دیگر، به مقصود خود یعنی تحصیل رایگان در کانادا، اخذ مدرک معتبر دانشگاهی، داشتن فرصت کار تمام وقت و پول ساز در بازار کار این کشور و حتی دریافت کارت اقامت PR و پاسپورت کانادا فکر نموده و به آن جامه عمل بپوشانید.

پذیرش تحصیلی رایگان لتس گو یونی

با استفاده از خدمات فری اپلای (پذیرش تحصیلی رایگان از دانشگاه های خارج از کشور) و تحصیل رایگان در کانادا با لتس گو یونی، می توانید با کمترین دغدغه فکری، بهترین هزینه و در سریع ترین شکل ممکن، تمامی مراحل درخواست، تکمیل فرم پذیرش، آماده سازی و ارسال مدارک پشتیبان و سایر امور را به بهترین نحو انجام داده و با همراهی کارشناسان تحصیلی لتسگو یونی، برای آینده درخشان خود در کانادا برنامه ریزی کنید.

منبع: letsgouni.com

منبع: چمدان
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10876

به "تحصیل رایگان در کانادا با لتس گو یونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحصیل رایگان در کانادا با لتس گو یونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید