تدریس واحد کریس رونالدو در دانشگاه کانادا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، دانشگاهی در کانادا کلاس جامعه شناسی به نام کریستیانو رونالدو راه اندازی نموده تا فعالیت های این بازیکن را به عنوان واحد درسی تدریس کند.

تدریس واحد کریس رونالدو در دانشگاه کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسکا، دانشگاه اوکاناگان در کانادا، شیوه جدیدی برای جذب دانشجویانش پیدا نموده است. این دانشگاه واحد درسی ای ایجاد نموده که سوژه آن فعالیت های کریس رونالدو و تاثیرات او در جامعه است. تز ارائه شده برای این واحد درسی بر مبنای درک این مورد بنا نهاده شده که چطور شهرت کریستیانو رونالدو مرزهای فوتبال را درنوردیده است و تاثیرات زیادی روی جامعه گذاشته است.

پروفسور لوئیس آگیار که استاد تدریس این واحد درسی در دادنشگاه است درباره ایجاد این کلاس می گوید: ما همواره کلاس درس را با رونالدو آغاز می کنیم و او محور هر بحث است. با این حال هرچه کلاس جلوتر می رود درباره موضوعات گسترده تر و البته مسائل جامعه شناختی بیشتر و مهم تر بحث می کنیم. این واحد درسی آنالیز زندگی رونالدو نیست.

او در پاسخ به این سوال که آیا خود رونالدو می داند که چنین درسی به نام او در دانشگاه تدریس می گردد یا نه، گفت: نمی دانم ولی دوست داریم با او به وسیله اسکایپ هم که شده با کلاس درس ارتباط برقرار کنیم و نظریاتش را بشنویم.

البته این خلاقیت برای اولین بار نیست که در دانشگاه های جهان رخ می دهد. پیش تر دانشگاه استانفوردشایر انگلیس به دانشجویان ورزش، رسانه و فرهنگ واحد درسی ارائه داده بود که شرایط دیوید بکام را مورد ارزیابی قرار می داد.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 1 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3120

به "تدریس واحد کریس رونالدو در دانشگاه کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدریس واحد کریس رونالدو در دانشگاه کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید