سرگرمیات استانبول، 7 سرگرمی رایگان در استانبول ترکیه

به گزارش مجله وبلاگ فروش، 7 سرگرمی از سرگرمیات رایگان دراستانبول ترکیه، مکان های دیدنی استانبول ترکیه

سفر با تور ترکیه، سفر به شهر ساختمان های بینظیر تاریخی و موزه های با ارزش دنیاست. مکان های دیدنی و گردشی استانبول کم نیستو هزینه ورودی هر یک از آنها تعیین است. اما جالب است بدانید که ورودی و تماشایبرخی از آنها در روزهای تعیین کاملا رایگان است و بازدید برای عموم آزاد می باشد.در طول سفر با تور ترکیه، در شهر استانبول سرگرمیات جالب زیادی وجود دارد که در هیچیک نیازی به کیف پول شما نیست. بازدید از این جاذبه ها و لذت بردن از سفر به طوررایگان را می توان یکی از برترین راه ها برای کم کردن هزینه های سفر به ترکیهخواند. در ادامه با این 7 جاذبه و سرگرمی رایگان استانبول ترکیه آشنا شوید .

سرگرمیات استانبول، 7 سرگرمی رایگان در استانبول ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

جاذبه ها و مکان های تماشای رایگان در استانبولترکیه :

1.موزه مدرن استانبول - Istanbul Modern

موزه مدرن استانبول یکی از مهم ترین مراکز موزهمعاصر برای اهالی ترکیه و بعلاوه توریستان تور ترکیه است، درواقع، بازدید از موزه مدرناستانبول یک تجربه عالی و ضروری برایهنرمندان هنری محسوب می گردد. بعلاوه جالب است بدانید که بازدید از این موزه هرپنجشنبه به صورت کاملا رایگان است و بازدید برای عموم آزاد است، بنابراین در طولسفر با تور ترکیه می توانید یک روز تمام وقت نگاه کردن به هنر زیبا بدون پرداخت حتییک سکه کنید.

نشانی موزه مدرن استانبول ترکیه، استانبول، کاراکوی،Caddesi Antrepo No.4

2.موزه نقاشی و مجسمه سازیاستانبول ترکیه - The Museum of Painting and Sculpture

موزه نقاشی و مجسمه سازی استانبولاولین موزه هنر در ترکیه است، نقاشی ها و مجسمه ها در سال 1937 به وسیله آتاتورک تاسیسو آثارهنرمندان ترکیه مربوط قرن های 19 و 20 نظیر عثمان حمدی بی و بدری رحمی را بهنمایش گذاشت. در طول سفر با تور ترکیه، اگر می خواهید به طور رایگان از موزه نقاشیو مجسمه سازی استانبول تماشا کنید، روزانه بین 10 صبح تا 4:30 بعد از ظهر (به جز یکشنبهو دوشنبه) به بازدید از موزه بروید.

نشانی موزه نقاشی و مجسمه سازی استانبول ترکیه : ترکیه، استانبول، بشیکتاش، آکاتلار دُرای،

3.موزه پرا استانبول - Pera Museum

موزه خصوصی پرا استانبول واقع در یک ساختمان زیبای قرن نوزدهم می باشد. این ساختمان که در گذشته ساخته شد تا به اسم هتل بریستول مورد استفاده قرار گیرد.در موزه پرا می توانید شاهد نقاشی های شرق شناسی، هنر آناتولی و کاشی و سرامیک Kütahya و بعلاوه نمایشگاه های موقت استانبول باشید. بعضی از نمایشگاه های معاصری که در این موزه بر گزار شد، در بر دارنده آثار هنرمندان مشهوری نظیر اندی وارهول، جوآن میرو، فریده کوهلو و پابلو پیکاسو بوده اند. بازدید از موزه پرا استانبول هر شب آدینه بین 6 تا 10 بعد از ظهر برای عموم آزاد است، از این رو، توریستان تور ترکیه بدون پرداخت هزینه ای می توانند از آثار موزه بازدید نمایند.

نشانی موزه پرا استانبول : ترکیه، استانبول، تپه باشی، Meşrutiyet Caddesi No.65

4.سالت گالاتا استانبول - Salt Galata

استانبول یک معماری منحصر به فرد، یک کتابخانه بی نظیر و نمایشگاه است. گالاتا در واقع یک موسسه فرهنگی است که در یک ساختمان قدیمی بانک عثمانی واقع شده است. در داخل گاتالا بخش های مختلفی از قبیل کتابخانه، رستوران، مکافه ، کتاب فروشی، گالری هنر و موزه عثمانی وجود دارد. در طول سفر با تور ترکیه، به راحتی می توانید یک روز کامل را در این ساختمان فرهنگی و هنر به خوشی بگذرانید. بازدید از ساختمان گالاتا رایگان است.

نشانی سالت گالاتا استانبول : ترکیه، استانبول، کاراکوی، Arap Cami Mahallesi, Bankalar Caddesi No.11

5.گالری هنر استانبول در خیابان استقلال - Art Galleries on İstiklal Street

بازدید از گالری هنر استقلال همواره آزاد است بنابراین یک سرگرمی مناسب برای آنهایی محسوب می گردد که می خواهند ارزان به ترکیه سفر نمایند. در استانبول گالری های هنر زیادی را در خیابان استقلال خواهید دید، از معروف ترین گالری هنر می توان به گالری آپارتمانی Apartmami , Galeri Zilberman، Galerist Galeri Nev İstiklal و Arter)یکی دیگر از گالری های معاصر معاصر) اشاره نمود.

6.گشت و گذار در بالات استانبول- Balat

یکی از مکان های رنگا رنگ و قدیمی استانبول محله بالات می باشد، می توانید یک روز کامل را در شهر بالات بدون پرداخت هزینه ای سرگرم باشید. نگاهی به ساختمان کالج ارتودکس فانار یونانی بیاندازید، یک شمع را در کلیسای سنت جورج روشن کنید و از زیبایی کلیسای بلغاری سنت استفان و بعلاوه خانه های زیبای بالات که متعلق به شهر بورژوازی، خانواده یونانی ارتدکس، لذت ببرید.

7. مسجد زیرک استانبول - Zeyrek Mosque

مسجد زیرک استانبول یکی از مکان های تماشای منحصر به فرد و زیبای ترکیه است. این مسجد به اسم صومعه پانتئون، که متشکل از دو کلیسای سنتی Orthodox شرقی و یک کلیسا بود، استفاده می شد. مسجد زیرک، دومین ساختمان باستانی مذهبی به جای مانده به وسیله بیزانس، پس از حجیه سوفیا ساخته شد، اما زریک بعد از سقوط قسطنطنیه به مسجد تبدیل شد.

نشانی مسجد زیرک استانبول : ترکیه، استانبول، خیابان عبدالله، فاطه

منبع: ترکیه رویایی
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 13122

به "سرگرمیات استانبول، 7 سرگرمی رایگان در استانبول ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرگرمیات استانبول، 7 سرگرمی رایگان در استانبول ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید