تمدید بخش دانشگاهی جشنواره خانه بهار تا 22 دی ماه جاری

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران/خراسان رضوی دبیرخانه جشنواره خانه بهار 99 بخش دانشگاهی جشنواره را که در سه بخش گرافیک، آذین بندی و نقاشی دیواری در حال برگزاری است به دلیل استقبال دانشجویان تمدید کرد.

تمدید بخش دانشگاهی جشنواره خانه بهار تا 22 دی ماه جاری

جهت دریافت خدمات بازسازی آشپزخانه کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

بخش گرافیک این جشنواره شامل پروژه طراحی مجموعه کارت های تبریک نوروزی بهار 99 مشهد است؛ در این پروژه ارائه بسته گرافیک نوروزی و ایده های خلاقانه با مضمون تبریک نوروز با بهره گیری از ظرفیت محتوایی و ارائه های هنری، تاریخی، ادبی و ... با هدف ارائه به شهروندان و زائران یا اکران در بیلبوردهای شهری و بدنه های ناوگان حمل و نقل شهری مد نظر است.

بخش آذین بندی جشنواره شامل آذین ها و آرایه های قابل پیوست بر سازه های شهری با عناصر و نگاره هایی است که بتوانند نازیبایی های شهری را به زیبایی تبدیل کند. جشنواره خانه بهار پذیرای آثار تیم های دانشجویی در حوزه تزئینات شهری با ویژگی های پروژه طراحی آذین بندی خیابان کوهسنگی با موضوع طبیعت و جلوه های بهاری، پروژه طراحی آذین بندی بلوار وکیل آباد با موضوع نوروز و آیین های نورورزی و نشاط عیدانه و پروژه طراحی آذین بندی محورهای منتهی به حرم با موضوع ارتقاء هویت دینی است.

جشنواره خانه بهار 99 در بخش نقاشی دیواری نیز خیابان ملک الشعرای بهار را به عنوان مکانی جهت ایده پردازی و بازپیرایی تیم های دانشجویی در خلق طرح های بدیع با بهره گیری از ظرفیت محتوای مفاخر فرهنگی و ادبی شهر مشهد با استفاده ار ابزار و مصالح مختلف در نظر گرفته و موضوع این پروژه مشاهیر فرهنگی و ادبی شهر مشهد است.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگی شهرداری مشهد؛ با توجه به استقبال گسترده دانشجویان برای مشارکت در بخش دانشگاهی جشنواره خانه بهار 99، مهلت ارسال آثار تا 22 دی ماه امسال تمدید شد.

علاقه مندان هم چنین می توانند آثار خود را تا تاریخ یکشنبه 22 دی ماه به دبیرخانه جشنواره به آدرس مشهد- کوهسنگی- انتهای خیابان شهید بهشتی- خانه هنرمندان مشهد ارسال نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بخش دانشگاهی جشنواره هنرهای شهری خانه بهار 99 مشهد به آدرس سایت khanebahar.ir مراجعه و در ساعات اداری با شماره تماس های 05138413900 و نیز 09157898634 تماس حاصل فرمایید.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1977

به "تمدید بخش دانشگاهی جشنواره خانه بهار تا 22 دی ماه جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید بخش دانشگاهی جشنواره خانه بهار تا 22 دی ماه جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید