توصیف زیر همکف 2 به روایت کارگردان سریال

به گزارش مجله وبلاگ فروش، کارگردان سریال زیر همکف گفت: قطعا بین خاتمه فصل یک و شروع فصل دو فاصله زمانی داریم که در این میان قصه ها نیز تغییر می کند.

توصیف زیر همکف 2 به روایت کارگردان سریال

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، بهمن گودرزی کارگردان سریال زیر همکف درباره ادامه تولید این سریال گفت: این روز ها به دلیل شیوع کرونا بسیاری از شورا ها برگزار نمی شود، ادامه تولید سریال زیر همکف نیز در مرحله تصمیم گیری و تشکیل شورا متوقف شده است.

وی ادامه داد: طرح زیر همکف2 به سازمان صداوسیما ارائه شده است، اما به دلایلی که گفتم زمان تولید هنوز مشخص نیست.

این کارگردان با اشاره به قصه این سریال در فصل دو نیز بیان داشت: قطعا بین انتها فصل یک و شروع فصل دو فاصله زمانی داریم که در این میان قصه ها نیز تغییر می کند و اتفاق هایی افتاده است که در ادامه خواهیم دید.

گودرزی همچنین اضافه نمود: در ادامه این سریال قصه های اجتماعی بیشتری می بینیم و طبق برنامه ریزی ها سریال زیر همکف 2 در 30 قسمت ساخته می شود.

به گزارش فارس، مجموعه تلویزیونی زیر همکف به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی رضا جودی سال گذشته از شبکه یک سیما پخش شد.

هومن شاهی، خاطره حاتمی، بهادر مالکی، عزت الله مهرآوران، محمود جعفری، نادر داهیم، پریسا مقتدی، یزدان فتوحی، ویدا جوان، پریسا گل دوست، نگین معتضدی، سامان دارابی از بازیگران این سریال هستند.

در یک خطی قصه زیر همکف آمده: زندگی قانون های زیادی داره. ولی به نظر من مهم ترینش اینه که راحت، نهبگی و هیچ وقت از نه گفتن نترسین. موافقین؟ نه؟. این سریال کمدی اجتماعی است و معضلات روز جوان ها و دغدغه هایشان را از زبان دیگری به تصویر می کشد.

مجموعه تلویزیونی زیر همکف در 23 قسمت و به نویسندگی مهدی حمزه و احسان لطفیان بروی آنتن رفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4056

به "توصیف زیر همکف 2 به روایت کارگردان سریال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیف زیر همکف 2 به روایت کارگردان سریال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید