شرح دانشگاه شهید چمران اهواز در مورد علت مرگ 2 دانشجو

به گزارش مجله وبلاگ فروش، در پی درگذشت دو تن از دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز، روابط عمومی این دانشگاه با صدور اطلاعیه ای، به تشریح جزییات موضوع پرداخت.

شرح دانشگاه شهید چمران اهواز در مورد علت مرگ 2 دانشجو

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا متن این اطلاعیه به توضیح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

در روزهای گذشته دو تن از دانشجویان این دانشگاه در دو حادثه تلخ جان خود را از دست دادند که این دو ماجرای ناگوار موجب اندوه جامعه دانشگاهی شده است. ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم این دو دانشجوی عزیز، دوستان و همکلاسی های آن ها، جهت استحضار جامعه دانشگاهی استان و دانشجویان عزیز، جزییات این دو اتفاق ناگوار به توضیح زیر تشریح می گردد.

در روز هشتم آذرماه، یکی از دانشجویان ساکن خوابگاه پسران (خوابگاه شهید علم الهدی)، دانشجوی رشته کامپیوتر از خوابگاه خارج می گردد و در روز بعد، پیکر بی جان این دانشجو، در خیابان اول منطقه بوستان اهواز پیدا می گردد و تا این لحظه علت مرگ وی معین نشده است و در نتیجه تا معین شدن علت دقیق حادثه، نمی توان اظهار نظر دقیقی در خصوص علت مرگ وی ارائه کرد.

در حادثه دوم نیز متاسفانه یکی از دانشجویان پسر ساکن خوابگاه شهید علم الهدی، اهل شهرستان باغملک و دانشجوی رشته زیست شناسی، ساعت 4 بامداد روز 12 آذرماه، در حالی که خود را از درختان پشت خوابگاه حلق آویز نموده بود، ساکنان خوابگاه متوجه موضوع شدند و وی را به سرعت به مراکز درمانی رساندند، ولی متاسفانه وی درگذشت. مراسم تشیع پیکر این دانشجوی عزیز نیز فردا در زادگاهش برگزار می گردد و مسئولان دانشگاه نیز برای همدردی با خانواده وی در این مراسم حضور خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز ضمن همدردی مجدد با خانواده های متوفیان، اعلام نموده است که مسئولان دانشگاه به دقت در حال آنالیز علت و دلایل وقوع این دو حادثه هستند و هرگونه اطلاعات موثق در خصوص این دو حادثه به وسیله روابط عمومی دانشگاه با دانشجویان عزیز و اصحاب محترم رسانه در میان گذاشته خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1246

به "شرح دانشگاه شهید چمران اهواز در مورد علت مرگ 2 دانشجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح دانشگاه شهید چمران اهواز در مورد علت مرگ 2 دانشجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید