جاذبه های گردشگری فیلیپین

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مجمع الجزایر فیلیپین کشوری با 7000 جزیره از دیدنی ترین و توریستی ترین کشور های دنیاست. ترکیب چشم نواز آبی دریای آرام با جنگل های بارانی کوهستانی و صخره های مرجانی شگفت انگیزباعث شده است همه ساله گردشگران زیادی از فیلیپین دیدن نمایند. در ادامه با بعضی از جاذبه های گردشگری فیلیپین آشنا می شویم.

جاذبه های گردشگری فیلیپین

برای دیدن زباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین همراه باشید.

جاذبه های گردشگری فیلیپین

1) مانیل

مانیل پایتخت فیلیپین است. همان طور که آسمان خراش های با شکوه آن نماینده زندگی مدرن هستند، نشانه های تاریخ و فرهنگ مردم فیلیپین را نیز می توانید در جای جای آن مشاهده کنید. مانیل که به مروارید شرق معروف است ترکیبی از فرهنگ های مختلف است و می تواند نظر گردشگران زیادی را به خود جلب کند. همچنین می توانید از پارک اقیانوسی مانیل دیدن کنید و از تماشای زندگی دریایی در تونل اقیانوسی لذت ببرید.

2) پارک ملی صد جزیره

پارک ملی صد جزیره مجموعه ای از جزایر در فیلیپین است که با مناظر زیبا و غارها و تپه های موجود در آن گردشگران زیادی را به فیلیپین می کشاند. شما می توانید با قایق های کوچکی که کرایه می کنید بین این جزایر سفر کنید . همچنین خانه های کوچکی به عنوان اقامت گاه برای گردشگران فراهم است.

3) دریاچه کورون (Coron)

جاذبه توریستی جزیره کورون در فیلیپین، دو دریاچه مشهور این جزیره هستند. دریاچه های کایانگان و باراکودا که در ارتفاعات این جزیره قرار دارند شما را به اندکی کوه نوردی وا می دارند و در نهایت لذت شنا در آب شفاف و زلال خود را به شما هدیه می دهند.

4) جزیره ماکتان

جزیره ماکتان در فیلیپین با ساحل زیبایش مقصد خوبی چه برای دوستداران آرامش و چه برای دوستداران هیجان است. ورزش های آبی این جزیره و مکان هایی که امکان پرش از ارتفاع به داخل آب را برای شما فراهم می نمایند هیجان سفر شما را تکمیل می نمایند. همچنین می توانید از ساحل زیبای این جزیره برای فاصله دریافت از زندگی شهری بهره ببرید و به آرامش برسید.

5) تپه های شکلات

یکی از جذابیت های گردشگری فیلیپین، تپه های شکلات استان بوهول هستند. این تپه ها که از نماد های ملی فیلیپین به شمار می آیند، ابتدا با علف های سبز پوشیده شده اند با آغاز فصل خشک به رنگ شکلاتی تبدیل می شوند. اگر علاقه مند به دیدن این جزیره زیبا هستید، میتوانید در تور فیلیپین ریسمون شرکت کنید.

6) پارک ملی و رودخانه زیرزمینی پورتو پرینسسا

این پارک ملی محافظت شده شامل یک غار آبی بزرگ است که رودخانه پورتو پرینسسای فیلیپین در آن جریان دارد و به دریا می ریزد. در بازدید از این پارک شما می توانید با قایق های پدالی طول این رودخانه را طی نموده و از زیبایی های این غار شگفت زده شوید.

7)مزارع پلکانی برنج

در دامنه کوه الفوگوآ پلکان دوهزار ساله ای را با ساده ترین ابزار ایجاد شده اند که تا کنون برای کشت برنج و سبزیجات از آنها استفاده می گردد. این مزارع شگفت انگیز در کنار جنگل های استوایی فیلیپین مناظر خیره نماینده ای را پدید آورده اند که گردشگران زیادی را به بازدید از این منطقه جذب می نماید. شما با شرکت در تور میتوانید از این کشور زیبا لذت ببرید.

8) ویگان

از دیگر جذابیت های توریستی فیلیپین می توان به ویگان در شمال شرقی فیلیپین اشاره نمود که به ثبت میراث جهانی رسیده است. ترکیب معماری باروک کلیساها و عمارت های اسپانیایی نمایانگر تاریخ و فرهنگ مردم فیلیپین است که گردشگران زیادی را راهی این منطقه می نماید.

9)ال نیدو

جزیره های ال نیدو در شمال پالاوان که دارای غارهای عمیق، تالاب ها و سواحلی زیبا با شن سفید رنگ هستند از مهم ترین جاذبه های گردشگری فیلیپین به شمار می فرایند. حیات وحش منحصر به فرد که شامل ماهی های گوناگون و مرجان های رنگارنگ می شوند، باعث محبوبیت این جزایر بین گردشگران شده است.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: همگردی
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1785

به "جاذبه های گردشگری فیلیپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری فیلیپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید