جیمکس ادز، برترین ارائه دهنده خدمات تبلیغ در گوگل و یوتیوب

به گزارش مجله وبلاگ فروش، در دنیای امروز مارکتینگ، کسب و کارها باید از روش های مختلفی برای جذب مخاطب و مشتری استفاده کنند . تبلیغ در گوگل و تبلیغ در یوتیوب، از برترین انتخاب ها برای آغاز مسیر مارکتینگ هستند.

جیمکس ادز، برترین ارائه دهنده خدمات تبلیغ در گوگل و یوتیوب

شما می توایند با استفاده از این سرویس ها، محصول و یا خدمات خود را مقابل کسانی که در حال جستجو برای آنها هستند قرار دهید. شرکت جیمکس ادز، قدرت گرفته از هولدینگ ماموت، می تواند به شما در راه اندازی و مدیریت تبلیغ در گوگل، تبلیغ در یوتیوب و کسب عایدی از یوتیوب یاری نماید.

جی مکس چیست؟

جیمکس ادز، یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، با تمرکز بر روی تبلیغ در گوگل و تبلیغ در یوتیوب است. جیمکس به یاری متخصصین خود می تواند برترین تجربه و عملکرد در تبلیغات گوگل را برای شما به ارمغان آورد. از دیگر سرویس های شرکت جیمکس ادز، می توان به سئو یوتیوب، نقد کردن عایدی یوتیوب و استودیو فراوری محتوای تصویری، (شامل ضبط محتوا و ادیت) اشاره کرد.

تبلیغات گوگل

Google Ads یک پلتفرم تبلیغاتی است که به کسب و کارها اجازه می دهد تبلیغات خود را در صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل (SERP) مشاهده نموده و بعلاوه در وب سایت هایی که تبلیغات گوگل را به نمایش میگذارند، ببینند. گوگل ادز، طیف وسیعی از قالب های تبلیغاتی، از جمله تبلیغات متنی، تبلیغات تصویری، و تبلیغات ویدیویی را ارائه می دهد و کسب وکارها می توانند تبلیغات خود را بر اساس عواملی مانند منطقه ها جغرافیایی، علایق و عبارت های جستجو شده کاربران، به آنها نمایش دهند.

ما به شما اطمینان میدهیم که جیمکس، برترین انتخاب ممکن برای تبلیغ در گوگل خواهد بود. ما با استفاده از متخصصین خود، برترین عملکرد را در کمپین های تبلیغاتی شما رقم خواهیم زد. از جمله این خدمات می توان به انجام تحقیقات کلمات کلیدی، ایجاد متن تبلیغاتی خلاق و مجذوب نماینده و ارائه گزارش های هفتگی و ماهانه اشاره کرد.

تخصص دیگر جیمکس، بهینه سازی تبلیغات گوگل و پایین آوردن هزینه های تبلیغات شماست. با استفاده از تجربه متخصصین جیمکس، هزینه تبلیغات شما، به ازای هر کلیک، به مقدار قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

تبلیغات یوتیوب

یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ دنیا است و بیش از 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. همین مساله باعث می گردد که کسب و کارها بتوانند با تبلیغات مناسب در یوتیوب، محصول و خدمات خود را به طیف گسترده ای از کاربران معرفی نمایند. YouTube شکل های مختلفی از قالب های تبلیغاتی را ارائه می دهد. از جمله این تبلیغات می توان به تبلیغ ویدیویی قابل رد شدن و غیرقابل رد شدن، تبلیغات بامپر و تبلیغات بنری در یوتیوب اشاره کرد.

جیمکس می تواند با ایجاد و مدیریت کمپین های تبلیغاتی ویدیویی و تارگت کردن مخاطبان شما، به کسب وکار شما در تبلیغات یوتیوبی یاری نماید.

کسب عایدی از یوتیوب

علاوه بر تبلیغات در YouTube، کسب وکارها می توانند به وسیله YouTube Partner Program نیز از محتوای کانال یوتیوب خود کسب عایدی نمایند. اگر شما نیز از فراوری نمایندگان محتوا در یوتیوب هستید، می توانید با استفاده از مشاوره رایگان جیمکس، مسیر درست کسب عایدی از یوتیوب را طی نموده و به عایدی دلاری برسید.

از دیگر خدمات جیمکس ادز می توان به سئو یوتیوب، استودیو یوتیوبی جیمکس و همکاری در فراوری محتوا اشاره کرد. با استفاده از خدمات جیمکس ادز، نه تنها می توانید با آسودگی خاطر، عایدی دلاری خود را نقد کنید، بلکه می توانید کیفیت محتوای خود را بالاتر برده و با یاری متخصصین سئو یوتیوب جیمکس، محتوای خود را به تعداد بیشتری از مخاطبین برسانید.

در صورت همکاری با شرکت جیمکس ادز برای نقد کردن عایدی کانال، تبلیغات شما بدون هیچگونه کارمزدی انجام خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 اسفند 1401 بروزرسانی: 9 اسفند 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 25096

به "جیمکس ادز، برترین ارائه دهنده خدمات تبلیغ در گوگل و یوتیوب" امتیاز دهید

1 کاربر به "جیمکس ادز، برترین ارائه دهنده خدمات تبلیغ در گوگل و یوتیوب" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیمکس ادز، برترین ارائه دهنده خدمات تبلیغ در گوگل و یوتیوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید