حذف متقاضیان نهضت مسکن بعد از پیامک سوم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیرعامل شرکت عمران شهر های نو گفت: طی سه مرحله به متقاضیان نهضت ملی مسکن پیامک واریز آورده ارسال می کنیم و اگر پس از مرحله سوم وجهی پرداخت نکنند افرادی از فهرست ذخیره را جایگزین آن ها می کنیم، البته بنا به دستور وزیر فعلا پروژه ها با استفاده از وام بانکی پیش می رود تا اعتماد متقاضیان جلب گردد.

حذف متقاضیان نهضت مسکن بعد از پیامک سوم

به گزارش ایسنا، علیرضا جعفری اظهار کرد: تعداد 100 هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهر های نو در حال اجراست و امیدواریم تا اوایل مردادماه این تعداد را به 200 هزار برسانیم. نکته مهم بحث آورده متقاضیان است که باید این حوزه مقداری جدی تر دنبال گردد. از افرادی که ثبت نام نموده و تایید شده اند درخواست می کنیم موضوع واریز نقدینگی را مقداری تسریع نمایند تا بتوانیم پروژه ها را به شکل مطلوب پیش ببریم.

وی اضافه کرد: برای پرداخت آورده سه بار به متقاضیان پیامک می فرستیم تا نسبت به واریز آورده اقدام نمایند. در صورتی که پس از بار سوم این اقدام صورت نگیرد قاعدتا متقاضیان غیرموثر حذف و افرادی از فهرست ذخیره جایگزین آن ها می شوند.

واریز نکردن وجه به وسیله برخی متقاضیان چالش ایجاد نموده است

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که تاخیر هایی که در تامین آورده از سوی متقاضیان انجام شده منجر به چالشی برای پروژه نهضت ملی مسکن شده است گفت: طبق دستور وزیر راه و شهرسازی فعلا پروژه ها با استفاده از تسهیلات بانکی پیش می رود تا اعتمادسازی بین مردم ایجاد گردد و بدانند که پروژه ها در حال پیشرفت است. اما امیدوارم در مراحل بعدی متقاضیان، جدی تر پای کار بیایند.

10 شهر نو در مرحله هفتم ثبت نام قرار گرفته است

جعفری درباره چگونگی اجرای 100 هزار واحد مرحله دوم تاکید نمود: با توجه به این که در برخی شهر ها متقاضی محدود است و کمتر ثبت نام نموده اند سامانه برای نام نویسی مجدد باز شده است. از 163 شهری که در مرحله هفتم ثبت نام قرار گرفته است 10 مورد آن شهر های نو هستند. اگر متقاضیان در این مرحله استقبال بیشتری داشته باشند به محض ثبت نام اولیه، پروژه ها را شروع خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر های نو گفت: حدود سه ماه طول می کشد تا به آن نقطه برسیم که متقاضیان برای واریز وجه دعوت شوند. مسئله ای نیز درخصوص تامین زمین شهر های این مرحله از ثبت نام وجود ندارد.

مرحله هفتم ثبت نام نهضت ملی مسکن در 17 استان

بنا بر این گزارش، دولت سیزدهم بر اساس قانون جهش فراوری و تامین مسکن مصوب 17 مرداد سال 1400 ساخت چهار میلیون واحد مسکونی طی چهار سال را در برنامه خود گنجانده است. حدود 5.4 میلیون نفر برای این طرح نام نویسی نموده اند که 3.6 میلیون نفر تایید شده اند. ثبت نام مرحله هفتم از روز 15 تیرماه 1401 در 17 استان و 163 شهر شروع شده است. نام نویسی در سامانه طرح های جامع حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir انجام خواهد شد.

تا به امروز 507 هزار نفر در بانک مسکن برای واحد های نهضت ملی مسکن افتتاح حساب نموده و 290 هزار نفر برای انعقاد قرارداد و دریافت تسهیلات به بانک مسکن معرفی شده اند. با 91 هزار نفر نیز عقد قرارداد شده و در واقع قسط های اول تسهیلات را دریافت نموده اند. طبق آخرین برآورد ها قیمت هر متر مربع واحد های نهضت ملی مسکن 4 میلیون و 750 هزار تومان خواهد بود و زمان ساخت پروژه 18 تا 24 ماه معین شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 20136

به "حذف متقاضیان نهضت مسکن بعد از پیامک سوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف متقاضیان نهضت مسکن بعد از پیامک سوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید