خبرنگاران اتحادیه اروپا 300 میلیون دوز واکسن ویروس کرونا را پیش خرید کرد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران-خبرنگاران- اتحادیه اروپا با شرکت سانوفی سازنده واکسن و داروسازی های معتبر قرار دادی امضا نموده است تا 300 میلیون دوز از واکسن ویروس کرونا را در صورت ساخت بخرد.

خبرنگاران اتحادیه اروپا 300 میلیون دوز واکسن ویروس کرونا را پیش خرید کرد

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری فرانسه به جزییات بیشتر این خبر اشاره ننموده است.

این شرکت در سال 2004 پس از ادغام دو شرکت افینتس وسانوفی - سینتیلابو تشکیل شد و در سال 2011 به شرکت سانوفی تغییر نام داد.

الکس آیزار وزیر بهداشت آمریکا نیز اول مرداد اعلام نموده بود که این کشور برای دریافت 100 میلیون دوز از واکسن کرونا محصول شرکت داروسازی فایزر در ماه دسامبر سال جاری یک قرارداد 2 میلیارد دلاری امضا نموده است.

دولت انگلیس نیز 30 تیرماه با شرکت های خارجی سازنده واکسن و داروسازی های معتبر قرار دادی امضا نموده است تا 90 میلیون دوز از واکسن ویروس کرونا را در صورت ساخت، بخرد.

توافق اتحادیه اروپا و شرکت سونافی در شرایطی است که بر اساس گزارش سازمان دنیای بهداشت، تا به امروز 17 میلیون و 570 هزار و 374 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد،تا به امروز 11 میلیون و 155 نفر بهبود یافته و 678 هزار و 511 تن فوت نموده اند.

کشورهای آمریکا، برزیل، هند، روسیه، آفریقای جنوبی، مکزیک، پرو ، شیلی و اسپانیا بیشترین شمار مبتلایان به کرونا در دنیا را دارند.

بیماری جدید کرونا موسوم به کووید-19 از ماه دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه 98) در استان هوبئی در چین و شهر ووهان این استان شیوع یافت.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6160

به "خبرنگاران اتحادیه اروپا 300 میلیون دوز واکسن ویروس کرونا را پیش خرید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اتحادیه اروپا 300 میلیون دوز واکسن ویروس کرونا را پیش خرید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید