خبرنگاران استاندار: اردبیل آماده برگزاری مسابقات کشتی است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، اردبیل - خبرنگاران - استاندار اردبیل گفت: در صورت مدیریت مناسب شرایط کرونایی، این استان آماده برگزاری مسابقات کشتی در رده های مختلف کشوری و بین المللی است.

خبرنگاران استاندار: اردبیل آماده برگزاری مسابقات کشتی است

به گزارش خبرنگاران، اکبر بهنامجو روز پنجشنبه در ملاقات با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران اظهارکرد: استان اردبیل در زمینه های مختلف دارای جوانان مستعد و قدرتمند است و با ترسیم نقشه راه و راهنمایی صحیح این جوانان می توان آینده درخشانی برای آنها متصور شد.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل طرح و برنامه های خود را جهت توسعه ورزش کشتی ارائه دهند، اضافه کرد: با برنامه ریزی و تبیین هدف معین می توان در رده های مختلف کشتی استان را به دوران اوج خود رساند.

بهنامجو ادامه داد: ما آمادگی کامل جهت تامین خواسته های ورزشی استان بویژه ورزش کشتی را داریم و در این زمینه اداره کل ورزش و جوانان باید برای این منظور یک برنامه زمان بندی مدونی داشته باشد.

وی تاکید نمود: ورزش کشتی را باید از آکادمی و مدارس بصورت ریشه ای شروع کرد و از ظرفیت آموزش و پرورش نیز در این زمینه باید استفاده کنیم.

او با تاکید بر اینکه ورزش در همه نقاط استان باید جدی گرفته گردد، گفت: ورزش های قهرمانی گاهی مواقع از محلات و نواحی کم برخوردار شروع می گردد که این مساله برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سلامت روحی و روانی نیز بسیار مفید است.

علیرضا دبیر، رئیس فدارسیون کشتی ایران نیز اردبیل را خاستگاه کشتی فرنگی کشور دانست و اضافه کرد: این رشته ورزشی صندلی خود را از دست داده است و باید با همکاری و وحدت کشتی فرنگی را در استان اردبیل احیا کنیم.

وی با بیان اینکه من قهرمانی در المپیک را مدیون اردبیلی ها، هستم افرود: زمانی اردبیل در تیم ملی صاحب کرسی و صندلی بود در حال حاضر با این صندلی فاصله گرفته است.

دبیر با بیان اینکه نگاه ما صرفا نگاه قهرمانی نیست، اضافه کرد: اثراتی که ورزش برای سلامتی و روح جامعه دارد نمی توان با صرف میلیاردها تومان هزینه به اندازه تاثیر ورزش برای جامعه جوانان تاثیر گذاشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 9939

به "خبرنگاران استاندار: اردبیل آماده برگزاری مسابقات کشتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: اردبیل آماده برگزاری مسابقات کشتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید