خبرنگاران استاندار سمنان: نظارت بر کالاهای اساسی تشدید شود

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سمنان- خبرنگاران- استاندار سمنان گفت: نظارت ها بر تامین، توزیع و عرضه اقلام اساسی مردم استان به منظور حفظ آرامش بازار افزایش یابد.

خبرنگاران استاندار سمنان: نظارت بر کالاهای اساسی تشدید شود

به گزارش خبرنگاران، علیرضا آشناگر روز سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان در استانداری افزود: اقشار مردم در بحث تنظیم بازار و نظارت های بیشتر بر تامین و توزیع کالاها توقع به حق دارند و باید نظارت در بخش های مختلف تشدید شود.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه مسئله ای در تامین کالاهای ضروری در استان سمنان وجود ندارد، گفت: مسئله ای در تامین کالاهای ضروری و اقلام غذایی مورد نیاز در مقطع زمانی کوتاه مدت و میان مدت به هیچ عنوان وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: در بحث تامین گوشت مرغ و تخم مرغ مسئله ای وجود ندارد و تولید مازاد این اقلام غذایی از سمنان به دیگر استان های کشور صادر می شود.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه سمنان یکی از قطبهای تولید گوشت مرغ و تخم مرغ است، بیان نمود: نیاز استان سمنان روانه 30 تن تخم مرغ است و 50 تن دیگر از تولید آن از سمنان به دیگر استان های کشور ارسال می شود.

آشناگر ادامه داد: کاهش جوجه ریزی می تواند برای ماه های آینده مشکلاتی را در فرایند توزیع یا قیمت گوشت تخم مرغ ایجاد کند و لازم است سازمان های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اکنون برای رفع این دغدغه با مسئولان کشوری رایزنی داشته باشند.

استاندار سمنان با اشاره به راه اندازی سامانه ای برای درج قیمت کالاها گفت: در کنار ایجاد این سامانه قیمت ها به صورت برچسب همانند روال گذشته بر روی کالا نصب شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8962

به "خبرنگاران استاندار سمنان: نظارت بر کالاهای اساسی تشدید شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار سمنان: نظارت بر کالاهای اساسی تشدید شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید