خبرنگاران بودجه سیستان و بلوچستان در مصوبه مجلس 400درصد رشد داشته است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، زاهدان- خبرنگاران- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بودجه کشور در لایحه دولت 45 درصد نسبت به پارسال افزایش داشته ولی در مجلس 73 درصد مصوب شد این در حالی بوده که بودجه این استان 75 درصد افزایش در لایحه و در مصوبه مجلس 400 درصد رشد داشته است.

خبرنگاران بودجه سیستان و بلوچستان در مصوبه مجلس 400درصد رشد داشته است

به گزارش خبرنگاران احمدعلی موهبتی روز آدینه در حاشیه بازدید از پروژه درحال ساخت مرکز ساماندهی، نگهداری، توانمندسازی و صیانت اجتماعی معتادان متجاهر با مشارکت شهرداری و شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان در گفت وگو باخبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: وجود معتادان متجاهر و کارتون خواب ها در فصل سرما در سطح شهر سوهان روح شهفرایندان بوده که این مهم بار مسوولیت مسوولان را سخت می نماید از اینرو برنامه ریزی برای ساماندهی آنان انجام و با هماهنگی هایی که شده در بحث تامین اعتبارات برای ایجاد مرکز کارتن خواب ها و مرکز نگهداری و جمع آوری معتادان متجاهر اقدامات توسط دستگاه های متولی که زیر مجموعه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فعال هستند انجام شده است.

وی اضافه کرد: این مرکز نگهداری با مشارکت اعتبارات استانی، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و شهرداری زاهدان در حال ساخت است و ساختمان آن شامل حدود سه هزار متر زمین و یکهزار و 100 متر بنا برای نگهداری از کارتن خواب ها در فصل زمستان ایجاد شده همچنین در فاز دوم ایجاد یکهزار و 100 متر بنا برای کارتون های خانم در نظر گرفته شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در زمانی از سال کارتن خواب های خیابانی نداریم و از این مرکز برای نگهداری معتادان متجاهر استفاده خواهد شد توضیح داد: کار پیشرفت نسبتا خوبی دارد و همچنین متناسب با ظرفیت استان باید در این راستا هم افزایی کرد.

وی با بیان اینکه حدود هشت میلیارد و 500 میلیون تومان برای این پروژه هزینه خواهد شد که کافی نیست ادامه داد: حضور میدانی مدیران و دادستان در حوزه قضایی یاری نموده که جلوی برخی از انحرافات گرفته و به اجرای فرایند صحیح پروژه ها یاری نموده است.

موهبتی گفت: مسائل موجود سیستان و بلوچستان کم نیست و این استان در همه زمینه ها عقب ماندگی تاریخی دارد اما فرایندی که در استان است و شتابی که ایجاد شده در کنار نگاه رهبر معظم انقلاب به منطقه نقش آفرین خواهد بود.

مهدی شمس آبادی دادستان عمومی و انقلاب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان نیز در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: خوشبختانه هم افزایی خوبی بین مجموعه اجرایی و قضایی ایجاد شده و هدف ما این است که این مجموعه ها مانند مرکز نگهداری متعادان متجاهر سریع تر راه اندازی گردد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 11890

به "خبرنگاران بودجه سیستان و بلوچستان در مصوبه مجلس 400درصد رشد داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بودجه سیستان و بلوچستان در مصوبه مجلس 400درصد رشد داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید