خبرنگاران ترافیک سنگین و روان در آزادراه های قزوین

به گزارش مجله وبلاگ فروش، قزوین -خبرنگاران- سرپرست پلیس راه استان قزوین از ترافیک سنگین و روان در آزادراه های قزوین خبر داد.

خبرنگاران ترافیک سنگین و روان در آزادراه های قزوین

سرهنگ قدرت الله حسنی جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: براساس آخرین گزارش های دریافتی هم اکنون ترافیک در جهت آزادراه قزوین به کرج و قزوین-رشت از سمت گیلان سنگین و ترافیک آزادراه زنجان به قزوین نیمه سنگین است.

وی گفت: ترافیک در سایر جهتهای ارتباطی استان قزوین عادی و تقریبا روان گزارش شده است.

این مسوول شرح داد: با توجه به بازگشت مسافران از تعطیلات از رانندگان درخواست داریم تا با رعایت فاصله طولی، از هرگونه تغییر جهت ناگهانی خودداری کرده و تحت هیچ شرایط با تلفن همراه و سرنشینان خودرو صحبت نکنند.

سرهنگ حسنی ادامه داد: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته حادثه ناگواری در جاده های استان گزارش نشده است و از رانندگان در این جهتها تقاضا می شود با صبر و حوصله بیشتری به رانندگی ادامه دهند.

سرپرست پلیس راه استان قزوین، خستگی و خواب آلودگی را درصد قابل توجهی از سوانح رانندگی دانست و گفت: رانندگان باید به ازای هر 2 ساعت رانندگی حداقل 20 دقیقه استراحت کنند.

وی اضافه کرد: رانندگان برای استراحت باید از توقف در حاشیه راه ها که خطرناک و حادثه آفرین است، پرهیز کنند و در توقفگاه ها و شهرهای بین جهت رفع خستگی کنند و در طول جهت به تابلوها و علایم نصب شده در سطح جاده ها دقت داشته و به توصیه های پلیس راهور که در سطح محورها حضور دارند توجه کنند.

استان قزوین دارای شش هزار و 671 کیلومتر راه است که از این میان 217 کیلومتر آن آزادراه و 267 کیلومتر بزرگراه است.

آزادراه های استان قزوین به دلیل قرارگیری در میان تهران و استان های غربی و شمالی حجم بالایی از عبور و مرور خودروها در کشور را به خود اختصاص داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5188

به "خبرنگاران ترافیک سنگین و روان در آزادراه های قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترافیک سنگین و روان در آزادراه های قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید