خبرنگاران تهدید صندلی بیرانوند در آنتورپ

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران- خبرنگاران- مربیان باشگاه آنتورپ از شرایط پیش آمده برای پیوستن علیرضا بیرانوند به آن تیم ناراحت هستند و محتمل است در صورتی که وی در زمان مقرر به تمرینات این تیم اضافه نشود، یک دروازه بان جدید جذب نمایند.

خبرنگاران تهدید صندلی بیرانوند در آنتورپ

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس باید تا آخر هفته به بلژیک برود تا در تست های پزشکی آنتورپ شرکت کند.

دور جدید تمرینات تیم فوتبال آنتورپ از روز دوشنبه هفته آینده شروع خواهد شد و بر همین اساس مسوولان این باشگاه تاکید دارند تا این دروازه بان ایرانی سر وقت در تمرینات این تیم حاضر گردد.

این در حالی است که هنوز 9 مسابقه از لیگ برتر، 2 مسابقه از جام حذفی ایران باقی مانده است و از طرفی بلافاصله سرخپوشان باید در لیگ قهرمانان آسیا 4 بازی را انجام دهند و به همین خاطر مسوولان پرسپولیس در کوشش هستند رضایت آنتورپ را جذب نمایند تا بیرانوند پس از اتمام فصل به بلژیک برود.

موضوعی که به شدت مورد مخالفت مربیان آنتورپ واقع شده است.

باشگاه آنتورپ در اوایل مرداد باید در فینال جام حذفی بلژیک به میدان برود و با توجه به جدایی سینان بولات دروازه بان ترکیه ای، آنتورپ تاکید دارد که برای فینال جام حذفی بیرانوند را در اختیار داشته باشد.

اگر به هر دلیلی بیرانوند نتواند در زمان مقرر به بلژیک برود، ممکن است صندلی وی در این تیم بلژیکی به خطر بیفتد و آنتورپ یک دروازه بان جدید جذب کند.

این در حالی است که باشگاه بلژیکی قرار است 700 هزار یورو بابت دریافت رضایتنامه بیرانوند پرداخت کند که حدود 150 هزار دلار آن توسط پرسپولیس دریافت شده و باقی آن هم قرار است پس از حضور بیرو در تست های پزشکی توسط آنتورپ پرداخت گردد.

طبق قرارداد عقد شده از روز 11 تیرماه بیرانوند بازیکن باشگاه بلژیکی محسوب می گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5057

به "خبرنگاران تهدید صندلی بیرانوند در آنتورپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تهدید صندلی بیرانوند در آنتورپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید