خبرنگاران خروجی فضای رسانه ای آرامش و مصالح مردم و نظام باشد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، زنجان - خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استاندار زنجان گفت: اصحاب رسانه و مسوولان فضای مجازی باید مراقبت های لازم را در انتشار اخبار داشته باشند تا خروجی فضای رسانه ای استان، آرامش، طمانینه، مصالح مردم و نظام باشد.

خبرنگاران خروجی فضای رسانه ای آرامش و مصالح مردم و نظام باشد

خدابخش مرادی نافچی روز شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان اضافه نمود: فضای مجازی همواره فرصتی برای جامعه محسوب می شود اما رسانه های معاند با استفاده از آن با انتشار اخبار کذب فضایی را در کشور ایجاد می کنند که منجر به تشویش اذهان عمومی و دریافت آرامش از جامعه می شود.

وی یادآورشد: رسانه ها در ادوار مختلف نقش بی بدیلی در توسعه، پیشرفت و ایجاد اطمینان خاطر در کشور داشته اند و باید این فرایند با هوشکمک هرچه بیشتر آنها در شرایط کنونی تداوم یابد.

مرادی نافچی با تاکید بر اینکه نقدهای اجرا شده باید منصفانه و با رعایت اصول آن باشد، شرح داد: بین نقد و تخریب فاصله معناداری وجود دارد و این باید همواره مدنظر باشد تا کلیت ها به چالش کشیده نشده و تخریب نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه تمام خدمات سیستم اجرایی و اداری استان انجام باید برای مردم تبیین شود، گفت: نتیجه اطلاع رسانی این فعالیت و اقدامات و در جریان امور قرار دریافت عموم مردم، اعتمادآفرینی و امیدواری آنان است.

مرادی نافچی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت اهدای خون اشاره کرد و گفت: اهدای خون هم به ارتقای سلامت فرد و هم به سلامت جامعه کمک می کند و به گفته کارشناسان سلامت هیچ تبعات منفی برای فرد اهدا کننده دارای شرایط لازم ندارد.

وی با بیان اینکه کشور ما به لحاظ موقعیت جغرافیایی در معرض حوادث طبیعی است، اضافه نمود: این شرایط موجب آسیب دیدگی شماری از هموطنان در مواقع بروز حوادث و نیاز آنها به تزریق خون می شود.

مرادی نافچی تاکید کرد: هر شخص در هر جایگاهی می تواند هم خود عامل به اهدای خون باشد و هم فرهنگ این اقدام انساندوستانه را ترویج دهد.

معاون استاندار زنجان همچنین با اشاره به تشکیل ستادی برای ساماندهی کمک های مردمی و خیران به اقشار آسیب پذیری که تحت پوشش سازمان های حمایتی نیستند و اقشاری که به سبب شیوع ویروس کرونا مشاغل خود را از دست داده و دچار مشکل اقتصادی شده اند، گفت: بانک اطلاعاتی از این افراد تشکیل و شماره حسابی افتتاح شده است تا افرادیکه قصد کمک به این اقشار را دارند از این طریق دسترسی های لازم را داشته باشند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4184

به "خبرنگاران خروجی فضای رسانه ای آرامش و مصالح مردم و نظام باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خروجی فضای رسانه ای آرامش و مصالح مردم و نظام باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید