خبرنگاران فرماندار خلخال: داوطلبان انتخابات از آخرین فرصت به جامانده استفاده نمایند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، اردبیل - خبرنگاران - فرماندار خلخال گفت: فردا مهلت نام نویسی و ثبت نام از داوطلبان شرکت در ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای این شهرستان به انتها می رسد و داوطلبان از آخرین فرصت باقی مانده استفاده نمایند.

خبرنگاران فرماندار خلخال: داوطلبان انتخابات از آخرین فرصت به جامانده استفاده نمایند

به گزارش خبرنگاران ، فریدون بابایی روز دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستای خلخال اضافه کرد: زمان ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای خلخال فردا 26 اسفندماه به انتها خواهد رسید.

وی گفت: از زمان شروع ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهرهای خلخال تا به امروز 25 نفر ثبت نام کردند که 10 نفر از این تعداد برای عضویت در شورای اسلامی شهر خلخال و مابقی برای شهرهای کلور و هشجین مراکز بخش های شاهرود و خورش رستم این شهرستان است.

وی اظهارکرد: ثبت نام از داوطلبان ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهرها در ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری خلخال از چند روز پیش شروع شده و تا عصر امروز 11 نفر بصورت غیرحضوری که تایید نهایی شده است برای عضویت در شورای شهرهای خلخال ، کلور و هشجین اقدام به ثبت نام نموده اند.

وی اضافه کرد: در این دوره از انتخابات 15 نفر از داوطلبان در سه شهر خلخال ، کلور و هشجین به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی این سه شهر و نیز 276 نفر در 89 روستای این شهرستان به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی روستا با آرای مردم انتخاب خواهند شد.

وی گفت: در 6 روستای خلخال که جمعیت آنها بیش از یک هزار و 500 نفر است ، پنج نفر به عنوان اعضای اصلی شورا و در 83 روستای زیر یک هزار و 500 نفر جمعیت نیز سه نفر اعضای شورا انتخاب و معرفی خواهند شد.

او اعلام نمود: ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سه شهر و 89 روستای این شهرستان خردادماه سال آینده برگزار خواهد شد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10560

به "خبرنگاران فرماندار خلخال: داوطلبان انتخابات از آخرین فرصت به جامانده استفاده نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار خلخال: داوطلبان انتخابات از آخرین فرصت به جامانده استفاده نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید