خبرنگاران فرماندار قزوین: ورود مسافران نوروزی به الموت شرقی ممنوع است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، قزوین - خبرنگاران -فرماندار و فرمانده ستاد مبارزه با ویروس کرونای شهرستان قزوین گفت:با توجه به مشهود بودن افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در تعدادی از روستاهای الموت شرقی،ورود مسافران نوروزی به این بخش ممنوع است.

خبرنگاران فرماندار قزوین: ورود مسافران نوروزی به الموت شرقی ممنوع است

به گزارش خبرنگاران، محمد شفیعی روز چهارشنبه با اعلام این خبر، اضافه نمود: با توجه به این موضوع، مسافران نوروزی باید از ورود به این بخش خودداری کنند و شهروندان نیز از انجام دید و بازدیدهای عید در الموت شرقی جدا اجتناب کنند.

فرماندار شهرستان قزوین اضافه نمود: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در بخش الموت شرقی، لزوم پیشگیری از ابتلای ساکنان،جلوگیری از انتشار ویروس توسط مسافران و اجرای دستورالعمل های بهداشتی از عموم مردم درخواست می گردد از مسافرت به شهر و روستاهای بخش الموت شرقی خودداری کنند.

شفیعی ادامه داد: متاسفانه برخلاف توصیه های ستاد مبارزه با ویروس کرونای شهرستان قزوین مبنی بر مراجعه و مسافرت نکردن شهروندان در این ایام، شاهد حضور مسافران بسیار زیادی در این بخش هستیم که با توجه به سرعت بالای انتشار ویروس کرونا و حضور مسافران و جمعیت فعلی در الموت شرقی این امر را می توان خطری جدی برای جان شهروندان دانست.

وی اضافه نمود: شایسته است عموم مردم از ورود به الموت شرقی پرهیز کنند در غیر این صورت شاهد تبعات جبران ناپذیری خواهیم بود.

طبق آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین طی 24 ساعت گذشته، 46 نفر بر اثر بیماری کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند و 2 نفر از هم استانی های مبتلا جان خود را از دست دادند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10778

به "خبرنگاران فرماندار قزوین: ورود مسافران نوروزی به الموت شرقی ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار قزوین: ورود مسافران نوروزی به الموت شرقی ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید