خبرنگاران مسابقات آنلاین شطرنج در زنجان برگزار می گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، زنجان - خبرنگاران - رییس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: مسابقات آنلاین شطرنج بانوان و مردان در زنجان برگزار می گردد.

خبرنگاران مسابقات آنلاین شطرنج در زنجان برگزار می گردد

مهدی سپهری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: این مسابقات از سوی هیات شطرنج شهرستان زنجان و با همکاری مدرسه شطرنج ملکه ذهن و اداره کل ورزش و جوانان شهرستان زنجان به صورت رایگان برگزار و به برترین ها جوایز غیرنقدی و حکم قهرمانی، اعطا خواهد شد.

وی گفت: مسابقات آنلاین شطرنج، 14 شهریورماه جاری و از ساعت 16، شروع خواهد شد و شرکت برای عموم با محدودیت ریتینگ زیر 2000 فیده (یکی از بالاترین ریتینگ استاندارد یا سریع و یا بلیتس لحاظ خواهد شد) آزاد است.

سپهری اضافه نمود: این مسابقات در سایت لیچس برگزار می گردد و تایم بازی ها 3+2 (3 دقیقه با پاداش 2 ثانیه برای هر حرکت) و مجموع زمان تورنمنت نیز90 دقیقه بوده و ورودیه نیز اخذ نخواهد شد.

وی توضیح داد: نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد علاقه مندان به شرکت در این رقابت ها به منظور ثبت آی دی فیده به همراه آی دی لیچس ارسال گردد به نفرات اول تا سوم جدول، نفرات اول تا سوم بانوان، نفرات برتر زیر 10 سال، زیر 14 سال، بالای 50 سال و 65 سال به بالا، جوایز نقدی و حکم قهرمانی داده خواهد شد.

رییس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: علاقه مندان برای شرکت در مسابقات آنلاین شطرنج زنجان می توانند به آدرس https://lichess.org/tournament/VmB6hfMB مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

به گزارش خبرنگاران، ریتینگ معیاری برای سطح بندی، ارزیابی و مقایسه بازیکنان با یکدیگر است و میزان حداقل ریتینگی که یک فرد می تواند کسب کند 1000 واحد است و وقتی که فرد امتیاز به دست می آورد به خوبی می تواند از سطح خود با خبر گردد و در واقع هرچه میزان ریتینگ شطرنج باز بالا باشد نشان دهنده قدرت بیشتر است.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6742

به "خبرنگاران مسابقات آنلاین شطرنج در زنجان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسابقات آنلاین شطرنج در زنجان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید