خبرنگاران موافقت رییس دفتر رییس جمهوری با پیشنهادات استان خراسان جنوبی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، بیرجند - خبرنگاران - استاندار خراسان جنوبی از نظر موافق رییس دفتر رییس جمهوری با پیشنهادات استان در حوزه های مختلف اطلاع داد.

خبرنگاران موافقت رییس دفتر رییس جمهوری با پیشنهادات استان خراسان جنوبی

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، حمید ملانوری گفت: به جهت پیگیری بعضی مسایل استان، مکاتباتی با دکتر واعظی انجام شده بود که امروز طی ملاقاتی این موارد، بحث و آنالیز شد.

وی ادامه داد: در بین نامه های ارسال شده و مطالبات استان، موضوعات متعددی در حوزه های بهداشت و درمان، تقسیمات کشوری، ارتقای بعضی مناطق، یاری به طرح توسعه شرکت کویر تایر و سایر موارد درخواست شده بود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در این ملاقات، ضمن تشریح موقعیت مرکز استان (بیرجند) و با تاکید بر گستردگی تنها بخش این شهرستان با 303 روستا و آبادی دارای سکنه، تفکیک بخش مرکزی مطرح شد.

وی اضافه کرد: درخواست تفکیک تنها بخش شهرستان بیرجند با هدف بهبود کیفیت، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مردم و کاهش وسعت بخش مرکزی مطرح و پیگیری شد.

ملانوری گفت: تفکیک بخش مرکزی بیرجند از مطالبات دیرینه مردم این منطقه است که امیدواریم طرح آن در جلسه هیات دولت، نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

وی گفت: همراهی دولت درخصوص تأمین دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان های بشرویه، سربیشه، سرایان و درمیان از دیگر درخواست ها بود.

استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: در زمینه تأمین آمبولانس، نوسازی خودروهای اورژانس و تخصیص اعتباراتی برای پرداخت مطالبات بخش خصوصی از دانشگاه علوم پزشکی نیز درخواست هایی ارائه شد.

وی گفت: یکی دیگر از موارد مطرح شده، موضوع طرح توسعه کویر تایر و تخصیص و تأمین منابع ارزی و ریالی لازم برای خرید ماشین آلات مورد احتیاج در این طرح بود.

ملانوری گفت: عنایت ویژه به شهرستان خوسف با توجه به ارتقای بخش ماژان نیز از دیگر موارد بود.

این ملاقات در دفتر محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری انجام شد.

استاندار خراسان جنوبی با معاون هماهنگی و پیگیری ویژه دفتر رییس جمهوری هم به منظور پیگیری مسایل استان ملاقات کرد.

ملانوری در این ملاقات به تشریح شرایط استان پرداخت و از برنامه هایی گفت که برای برطرف مسائل در دستور کار دارد.

وی بر لزوم نگاه ویژه دولت به خراسان جنوبی با توجه به شرایط استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا و هم مرزی با کشور افغانستان تاکید نمود.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8435

به "خبرنگاران موافقت رییس دفتر رییس جمهوری با پیشنهادات استان خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران موافقت رییس دفتر رییس جمهوری با پیشنهادات استان خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید