ستاد ملی کرونا کوتاه آمد، دانش آموزان از نیمه آبان روی نیمکت مدارس می نشینند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، درست زمانی که صحبت از پیک ششم کرونا می شود ستاد ملی کرونا با باز شدن مدارس موافقت کرده و آموزش و پرورش در صدد بازگشایی مدارس است.

ستاد ملی کرونا کوتاه آمد، دانش آموزان از نیمه آبان روی نیمکت مدارس می نشینند

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از بیرجند، گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا قرار بر این بود که برای حضوری شدن مدارس زیر 300 نفر تصمیم گیری نهایی شود که نهایتأ تصمیم بر بازگشایی این مدارس از نیمه دوم آبان شد.

او اضافه نمود: با توجه به اینکه 69 درصد دانش آموزان 12 تا 18 ساله در استان دُز اول واکسن کرونا را زده اند، امیدواریم تا 15 آبان دُز دوم خود را نیز تزریق کنند و با نگرانی کمتری در کلاس ها حضور پیدا کنند.

شریف زاده ادامه داد: تا قبل از نیمه دوم آبان هیچ مدرسه ای به جز مدارس عشایری، روستایی و فنی و حرفه ای غیر از دروس عملی اجازه برگزاری حضوری کلاس های خود را ندارد.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی شرح داد: اگر موارد ابتلاء به کرونا، بستری و فوتی ها در استان فرایند افزایشی داشته باشد، بازگشایی مدارس می تواند به پیک ششم شدت بخشد.

او گفت: در این صورت در ستاد ملی کرونا تصمیم گیری مجددی برای مدارس صورت خواهد گرفت تا در صورت نیاز مجددأ مدارس غیر حضوری و به صورت مجازی آموزش ها را ارائه کنند.

ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 15575

به "ستاد ملی کرونا کوتاه آمد، دانش آموزان از نیمه آبان روی نیمکت مدارس می نشینند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد ملی کرونا کوتاه آمد، دانش آموزان از نیمه آبان روی نیمکت مدارس می نشینند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید