خبرنگاران 2 هزار و 348 فقره تسهیلات اشتغال روستایی در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، شهرکرد- خبرنگاران- مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: 2 هزار و 348 فقره تسهیلات در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان پرداخت شد.

خبرنگاران 2 هزار و 348 فقره تسهیلات اشتغال روستایی در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

هوشنگ طاهری میرقائد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: نیمی از تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان به ارزش 193 میلیارد تومان در اختیار بانک کشاورزی قرار داشت که این اعتبار به صورت 100 درصد جذب شد و با اختصاص اعتباری از منابع ملی، تسهیلات پرداختی در این حوزه به 202 میلیارد تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: این تسهیلات در مواردی از جمله احداث گلخانه، کشت گیاهان دارویی، توسعه فعالیت های کشاورزی، دامپروری و طرح های ارائه شده از سوی بهزیستی، کمیته امداد، ورزش و جوانان، حمل و نقل و راهداری و سایر دستگاه ها پرداخت شده است.

طاهری خاطر نشان کرد: با تکمیل طرح های برخوردار از تسهیلات روستایی و عشایری بیش از یک هزار و 300 شغل در استان ایجاد خواهد شد.

مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به جذب به موقع تسهیلات روستایی و عشایری در این استان، اضافه کرد: این طرح گام موثری در توسعه مناطق روستایی و اشتغالزایی روستاییان به شمار می رود.

به گزارش خبرنگاران، اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری از طرح های مهم دولت تدبیر و امید برای رونق اشتغالزایی در کشور به شمار می رود.

اجرای این طرح از سرانجام اسفند 96 در این استان شروع شده است و تا به امروز بیش از 80 درصد تسهیلات اختصاص یافته به این استان جذب شده است.

چهارمحال و بختیاری بیش از 979هزار نفر جمعیت در 10 شهرستان دارد که بخشی از این جمعیت در مناطق روستایی و عشایری هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6268

به "خبرنگاران 2 هزار و 348 فقره تسهیلات اشتغال روستایی در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 هزار و 348 فقره تسهیلات اشتغال روستایی در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید