داستان یک عکس حاشیه ای از فرهاد مجیدی در دبی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران: فرهاد مجیدی، سرمربی فصل پیش باشگاه استقلال تهران که به همراه این تیم قهرمان لیگ برتر ایران شد و توانست به طلسم 9 ساله آبی ها در این لیگ به خاتمه دهد، راهی امارات شده و راهنمایی باشگاه نه چندان سرشناس اتحاد کلبا را به دست گرفته است.

داستان یک عکس حاشیه ای از فرهاد مجیدی در دبی

به گزارش خبرنگاران، از زمانی که فرهاد مجیدی راهی امارات شده هر روز شایعه ای به راه می افتد که او قرار است تعدادی از بازیکنان قدیم و نو استقلال را به این باشگاه ببرد؛ مهدی قایدی مهاجم سابق استقلال و امیرحسین حسین زاده پدیده جوان این تیم، دو نفری هستند که بیش از سایرین نامشان اطراف تیم فرهاد مجیدی شنیده شده است.

در چنین فضایی، روز گذشته تصویری از فرهاد مجیدی در کنار رضا قوچان نژاد، مهاجم سابق تیم ملی ایران منتشر شده که هر دو را در یک باشگاه بدنسازی نشان می دهد. انتشار همین تصویر کافی بود تا شایعه نوی حول تیم فرهاد مجیدی شکل بگیرد و عنوان گردد که رضا قوچان نژاد، مهاجم نو اتحاد کلبا در لیگ امارات خواهد بود. به گزارش خبرنگاران، رضا قوچان نژاد از زمان جدایی از تیم زووله هلند یک سالی می گردد که در هیچ تیمی بازی نکرده است. در فصل گذشته، او چندین بار به باشگاه پرسپولیس لینک شد که نهایتا مذاکرات راه به جایی نبرد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 19942

به "داستان یک عکس حاشیه ای از فرهاد مجیدی در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان یک عکس حاشیه ای از فرهاد مجیدی در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید