دستور وزیر کشور براى تشدید نظارت بر عملکرد شورا ها و شهرداری ها تا انتخابات1400

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سخنگوى وزارت کشور گفت: با توجه به نزدیک شدن به ماه هاى پایانى منتهى به برگزارى انتخابات شوراها، وزیر کشور دستور داد با استفاده از ابزارهاى قانونى نظارت جدى تر و با حساسیت بیشترى بر عملکرد شوراها، شهرداری ها و دهیاری ها با هدف رعایت قانون در تصمیم گیرى ها صورت پذیرد.

دستور وزیر کشور براى تشدید نظارت بر عملکرد شورا ها و شهرداری ها تا انتخابات1400

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سید سلمان سامانى معاون هماهنگى و سخنگوى وزارت کشور گفت: با توجه به نزدیک شدن به ماه هاى پایانى منتهى به برگزارى انتخابات شوراها، وزیر کشور دستور داد با تشکیل کمیته اى در وزارت کشور با استفاده از ابزارهاى قانونى نظارت جدى تر و با حساسیت بیشترى بر عملکرد شوراها، شهرداری ها و دهیاری ها با هدف رعایت قانون در تصمیم گیرى ها صورت پذیرد.

وى در ادامه یادآور شد: گزارش نظارتى این وزارتخانه بصورت نوبه اى به وزیر کشور ارائه و با تخلفات احتمالى بدون اغماض برخورد قانونى و جدى مى شود.

سخنگوى وزارت کشور شرح داد: صیانت از خدمات و زحمات خیل عظیمى از شورائیان کشور در گرو برخورد قاطع با تخلفات معدودی است که پیشگیری از وقوع آن ها همواره اولویت وزارت کشور بوده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6551

به "دستور وزیر کشور براى تشدید نظارت بر عملکرد شورا ها و شهرداری ها تا انتخابات1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور وزیر کشور براى تشدید نظارت بر عملکرد شورا ها و شهرداری ها تا انتخابات1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید