دویچه بانک به دنبال راهی برای پایان دادن به رابطه خود با ترامپ

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرگزاری خبرنگاران- دویچه بانک در تلاش است به روابط مالی خود با دونالد ترامپ خاتمه دهد، اما نتیجه انتخابات ریاست جمهوری بر تصمیمات این بانک آلمانی تاثیر دارد.

دویچه بانک به دنبال راهی برای پایان دادن به رابطه خود با ترامپ

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، خبرگزاری رویترز گزارش داد، دویچه بانک که از تبلیغات منفی روابط خود با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا خسته شده است، به دنبال یافتن راه هایی برای پایان دادن به این روابط پس از پایان انتخابات آمریکا است.

خبرگزاری رویترز این خبر را از 3 مقام بلندپایه این بانک که اطلاعات موثقی درباره این موضوع دارند، نقل کرده است.

به گفته یک منبع بلندپایه در این بانک و بر اساس اسناد تهیه شده توسط ترامپ، دویچه بانک حدود 340 میلیون دلار وام بازپرداخت نشده به سازمان ترامپ دارد.

3 وام که در حال حاضر در حال بازپرداخت است و رئیس جمهور شخصا آن را تضمین کرده است.

به گفته این منابع آگاه، کمیته مدیریت دویچه بانک در جلساتی در ماه های اخیر جلساتی در خصوص تلاش برای یافتن راه هایی برای خلاص شدن این بانک از بقایای این رابطه برگزار کرده است.

به گفته یکی از این مقامات، این بانک طی سال های گذشته بیش از 2 میلیارد دلار به ترامپ وام داده است.

گرچه معین بود که دویچه بانک به دقت رابطه خود را با ترامپ بررسی می کند، اما اشتیاق آن برای پایان دادن به این رابطه تا به امروز گزارش نشده بود.

دویچه بانک، سازمان ترامپ و کاخ سفید از اظهارنظر در این زمینه خودداری کردند.

پای این بانک آلمانی که برای اولین بار در دهه نود به ترامپ وام داده بود، به تحقیقات کنگره و ... درباره مسائل اقتصادی ترامپ و اتهامات وارد شده به وی درخصوص ارتباط با روسیه کشیده شده است.

این تحقیقات و فشار مطبوعات لطمه جدی به این بانک وارد کرده است.

همه این ها در زمانی رخ داد که رئیس اجرایی این بانک تلاش می کند آن را تبدیل به یک بانک بزرگ در وال استریت تبدیل کند، اما به علت این اتفاقات لطمات و خسارات زیادی متحمل شد.

به گفته مقامات این بانک، اتفاقات بعدی برای این بانک به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مرتبط است. اگر این رئیس جمهور جمهوری خواه شکست بخورد و دموکرات ها کنترل کنگره و کاخ سفید را به دست بگیرند، تحقیقات کنگره که در بحبوحه جنگ در دادگاه بر سر دسترسی به سوابق اقتصادی ترامپ متوقف شده بود، بار دیگر از سرگرفته خواهد شد.

اما در این سناریو، آن ها آزادی بیشتری در رسیدگی به وام ها و پایان دادن به رابطه خود با ترامپ خواهند داشت.

مشاغل پشتیبان وام های ترامپ اکنون به علت مسائل اقتصادی حاصل از شیوع ویروس کرونا که به صنعت گردشگری نیز لطمه وارد کرده است با چالش هایی روبرو شده اند.

اگر ترامپ در انتخابات شکست بخورد و در عین حال نتواند وام های این بانک را بازپرداخت کند، دویچه بانک راحت تر خواهد توانست درخواست بازپرداخت وام ها را بدهد و وثیقه ها را به اجرا بگذارد.

از آنجایی که ترامپ شخصا بازپرداخت همه این وام ها را تضمین کرده است، در صورتی که قادر نباشد آن ها را بازپرداخت کند، دویچه بانک می تواند دارایی های رئیس جمهور را ضبط کند.

اما اگر ترامپ در این انتخابات پیروز شود، گزینه های این بانک کمتر خواهد بود.

این بانک نمی خواهد با ضبط دارایی های رئیس جمهوری که روی کار است با تبلیغات منفی روبرو شود و در نتیجه به احتمال زیاد وام ها را تا زمانی که وی از کاخ سفید نرفته است، تمدید خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8095

به "دویچه بانک به دنبال راهی برای پایان دادن به رابطه خود با ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دویچه بانک به دنبال راهی برای پایان دادن به رابطه خود با ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید