رادو: خوشحالم که دروازه بان اول پرسپولیس می شوم، 4 سال انتظار کشیدم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاد هستم که قرار است فصل آینده دروازه بان اول پرسپولیس باشم و این شانس به من رو کرده است.

رادو: خوشحالم که دروازه بان اول پرسپولیس می شوم، 4 سال انتظار کشیدم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بوژیدار رادوشوویچ که به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرده در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه داوود فنایی اعلام کرده فصل آینده وی گلر اول این تیم خواهد بود عنوان کرد: زمان زیادی منتظر این موضوع بودم و راضیم که مربی گلرهای تیم من را انتخاب کرده است. مهمترین مساله در فوتبال این است که مربی شما را قبول داشته باشد. قطعا آن 4 سالی که انتظار کشیدم خودش گویای این موضوع است. خیلی راضی هستم که قرار است دروازه بان اول پرسپولیس باشم و این شانس به من رو کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا طلب خود را از پرسپولیس دریافت کرده است یا خیر گفت: بعضی وقت ها این صبر خسته کننده بود ولی در حال حاضر بله. بابت این موضوع هم تشکر می کنم.

گلر پرسپولیس در خصوص اینکه آیا از شرایط جسمانی خوبی برخوردار است یا خیر عنوان کرد: همه بازیکنان آمده مسابقات هستند و امیدوارم بتوانیم مسابقات را ادامه بدهیم و قهرمان شویم.

رادوشوویچ در خصوص اینکه وی از بازیکنان با سابقه خارجی در لیگ است و ارتباط وی با هواداران این تیم هم خوب است شرح داد: حقیقتا وقتی به ایران آمدم فکر نمی کردم مدت زیادی در اینجا بمانم ولی در سالهای اخیر اتفاقاتی افتاد که من را راضی کرد.خانواده من هم از این موضوع راضی هستند و من از بودن در کشور شما لذت می برم. هواداران پرسپولیس من را متقاعد کردند که در این تیم بمانم و دوست دارم کارم را با این تیم ادامه بدهم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4935

به "رادو: خوشحالم که دروازه بان اول پرسپولیس می شوم، 4 سال انتظار کشیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادو: خوشحالم که دروازه بان اول پرسپولیس می شوم، 4 سال انتظار کشیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید