رادیو و Mp3 Player نوستالوژیک iGear

به گزارش مجله وبلاگ فروش، شرکت هندی سازنده لوازم جانبی و گجت های هوشمند iGear به تازگی محصول جدیدی بنام رادیو خورشیدی و پخش کننده MP3 iGear Evoke در هند عرضه نموده است. ظاهر این محصول شبیه یک پخش کننده کاست می باشد و بعنوان یک پخش کننده رادیو و MP3 نیز پلیر عمل می نماید.

رادیو و Mp3 Player نوستالوژیک iGear

به گزارش خبرنگاران، iGear Evoke صفحه دیجیتالی مدرن را کنار گذاشته و در عوض، یک صفحه آنالوگ با نشانگر های سوزنی متحرک دارد. بدنه این محصول از پلاستیک محکم ABS ساخته شده است. این رادیو بدلیل پشتیبانی از شارژ خورشیدی، برای مناطقی که برق یک چالش است، مناسب می باشد.

رادیوی Evoke فقط برای رادیو FM طراحی نشده است، بلکه از AM و SW نیز پشتیبانی می نماید. این دستگاه بعلاوه از بلوتوث 5.0 نیز پشتیبانی می نماید و می توان از آن برای پخش تلفن همراه متصل نیز استفاده کرد. iGear Evoke دارای یک پورت درایو فلش USB برای اتصال یک دستگاه رسانه نیز می باشد. بلندگوی 5 واتی آن برد آن به مقدار کافی قدرتمند است و می تواند بیس واضحی را ارائه دهد.

این Mp3 Player دارای یک باتری 1200 میلی آمپر ساعتی قابل شارژ می باشد. یک پنل خورشیدی در بالای آن قرار گرفته است که می توان به وسیله آن دستگاه را شارژ کرد. به غیر از شارژ خورشیدی امکان شارژ به وسیله منبع برق نیز وجود دارد. رادیوی خورشیدی و پخش کننده MP3 iGear Evoke با قیمت 3000 روپیه (40 دلار) به فروش می رسد. این دستگاه در سه رنگ آبی، سفید و زرد در آمازون، Flipkart و به وسیله وب سایت iGear به فروش خواهد رسید.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 17392

به "رادیو و Mp3 Player نوستالوژیک iGear" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادیو و Mp3 Player نوستالوژیک iGear"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید