راه اندازی سامانه اطلاع رسانی مجازی در دانشگاه پیغام نور، ارائه 25 نوع خدمات مجازی ویژه دانشجویان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور از راه اندازی سامانه یکپارچه اطلاع رسانی آموزش مجازی این دانشگاه اطلاع داد و گفت: این سامانه به تفکیک برنامه های آموزشی خاص هر استان، به شکل متمرکز راه اندازی شد.

راه اندازی سامانه اطلاع رسانی مجازی در دانشگاه پیغام نور، ارائه 25 نوع خدمات مجازی ویژه دانشجویان

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، امیرحسین بهروز روابط عمومی دانشگاه پیغام نور با عنوان اینکه تسهیل دسترسی دانشجویان به اطلاعات آموزش مجازی در دوران کرونا مهم ترین اولویت در این سامانه است، اضافه کرد: هم اکنون تمامی اطلاعیه های آموزش مجازی دانشگاه های پیغام نور سراسر کشور مرتبط با ویروس کرونا جمع آوری و همراه با ویدئوکست های آموزشی (راهنمای استفاده از خدمات تصویری) در این سامانه به نشانی lmsmap.pnu.ac.ir بارگذاری شده است.

وی اضافه کرد: 25 نوع خدمات مجازی مختلف در این سامانه برای استفاده دانشجویان ارائه شده و دانشجویان با ورود به این بخش از سامانه می توانند بدون هرگونه مراجعه حضوری، تمام فعالیت ها و اطلاعات مورد احتیاج خود را اعم از؛برنامه ها و کلاس های آموزش مجازی، دسترسی به منابع درسی و کتابخانه ای، اپلیکیشن پیغام من و ..به تفکیک و وضوح کسب نمایند.

وی کاربردی ترین بخش این سامانه را نقشه استانی مطرح نمود و ادامه داد: دانشجویان صرفا با کلیک برروی استان خود بر روی نقشه می توانند به شکل متمرکز به سامانه آموزش الکترونیکی و پرتال استانی خود دسترسی یافته و اطلاعات لازم را کسب نمایند.

بهروز ابراز امیدواری کرد: با استفاده از این سامانه دانشجویان بتوانند به شکل متمرکز و سریع، به سامانه آموزش الکترونیکی و سایر اطلاعیه های آموزشی دسترسی یابند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4198

به "راه اندازی سامانه اطلاع رسانی مجازی در دانشگاه پیغام نور، ارائه 25 نوع خدمات مجازی ویژه دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی سامانه اطلاع رسانی مجازی در دانشگاه پیغام نور، ارائه 25 نوع خدمات مجازی ویژه دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید