ربیعی: برابر پرسپولیس سخت ترین بازی فصل را پیش رو داریم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می گوید که تیمش در دیدار برابر پرسپولیس سخت ترین بازی فصل را پیش رو دارد.

ربیعی: برابر پرسپولیس سخت ترین بازی فصل را پیش رو داریم

به گزارش خبرنگاران، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر اظهار کرد: می دانیم با چه تیمی بازی داریم. صحبت درباره بازی در برابر تیم هایی مثل پرسپولیس و استقلال همیشه جملات کلیشه ای دارد. این یکی از سخت ترین بازی های ما در طول فصل استِ چون پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. با این حال تیم ما شرایط خوبی را دارد و تیم ما به مرور بهتر می شود و امیدوارم این در نتایج خودش را نشان دهد. فصل قبل هم رفته رفته به اهداف خودمان رسیدیم و فراتر از آن چیزی که هدف گذاری کرده بودیم نتیجه گرفیتم. الان هم راستا خوبی را داریم و کاملا درست است. امیدوارم با شیب مناسب به هدف خودمان برسیم و بتوانیم با شجاعت از میدان سخت بازی فردا خارج بشویم.

وی با بیان اینکه برای بازی فردا مصدوم و محروم نداریم، درباره تقابلش با یحیی گل محمدی هم گفت: او دوست من است و کارش را قبول دارم. در لیگ یک هم برابر هم بازی کردیم. امیدوارم هر تیمی لایق باشد به نتیجه دلخواه برسد.

ربیعی درباره برنامه لیگ هم گفت: به سازمان لیگ حق می دهم اما شرایط ما هم مثل پرسپولیس و سپاهان است. ما دو بازیکن در تیم ملی عمان داشتیم که برابر ژاپن بازی کردند و با یک پرواز طولانی به ما اضافه شدند. فکر نمی کنم از این بازیکنان نمی توانم برابر پرسپولیس استفاده کنم. از طرف دیگر به سازمان لیگ حق می دهم چون در یک فرصت زمانی محدود باید لیگ را ادامه بدهند. بازی ها فشرده است اما اجتناب ناپذیر است.

انتهای پایم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 15620

به "ربیعی: برابر پرسپولیس سخت ترین بازی فصل را پیش رو داریم" امتیاز دهید

2 کاربر به "ربیعی: برابر پرسپولیس سخت ترین بازی فصل را پیش رو داریم" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: برابر پرسپولیس سخت ترین بازی فصل را پیش رو داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید