پیشکسوت استقلال با انتقاد از کالدرون: سرت را پایین بینداز و کار خودت را بکن!

به گزارش مجله وبلاگ فروش، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال به انتقاد از اظهارات کالدرون پرداخت و از باشگاه پرسپولیس خواست سرمربی آرژانتینی اش را توجیه کند.

پیشکسوت استقلال با انتقاد از کالدرون: سرت را پایین بینداز و کار خودت را بکن!

علیرضا اکبرپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درباره دیدار روز آدینه تیم های تراکتور و استقلال در هفته نهم لیگ برتر, گفت: تراکتور سال جاری واقعاً خوب بسته شده و نتایج خوبی گرفته است. این تیم فقط در بازی آخر در آبادان نتیجه نگرفته و تیمی است که نفرات خوب و قابلی دارد که می توانند هر لحطه نتیجه را عوض نمایند. استقلال نیز در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته, با وجود اینکه نفرات زیادی از دست داده و در طول مسابقات نیز مصدومان زیادی داشته است. استقلال این روز ها خوب بازی می نماید و خواسته های مربی اش را در زمین به خوبی انجام می دهد.

وی ادامه داد: مطمئنا این بازی، زیبا می گردد و امیدوارم هر کسی که برای تماشای بازی به استادیوم می رود از این دیدار لذت ببرد. نتیجه را نمی توان پیش بینی کرد, چون دو تیم از بهترین تیم های لیگ با یکدیگر بازی دارند. این دو تیم برای قهرمانی می جنگند و طبیعی است هر تیمی که از موقعیت هایش بهتر استفاده کند, برنده می گردد.

اکبرپور درباره اینکه گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس گفته امیدوارم نتیجه در زمین فوتبال مشخص گردد نه مثل بازی آخر استقلال، اعلام کرد: واقعیت را بخواهید استقلال از اشتباهات داوری بیشتر از همه تیم ها ضرر نموده و ما این ضرر را به حساب اشتباهات داوری می گذاریم اما اینکه مربی رقیب درباره این مسائل، اینطور صحبت کند, نمی دانم از کجا آمده است. یک حرف از سوی مربی رقیب می تواند باعث درگیری یا فحاشی روی سکو ها شده و به افراد دیگر بی احترامی گردد.

بازیکن پیشین استقلال یادآور شد: لزومی ندارد کالدرون این حرف ها را بزند و بهتر است تیم خودش را تمرین دهد. کسی با تیم شما کار ندارد و بقیه باشگاه ها هم به شما ربطی ندارد. این صحبت ها فضا را متشنج می نماید و باعث می گردد استقلالی ها طوری دیگر جبهه بگیرند. باشگاه پرسپولیس باید کالدرون را توجیه کند که در حد و اندازه های خودش حرف بزند. استقلال یک تیم بزرگ است که قهرمان آسیا شده و به همه احترام گذاشته است و شما هم باید به آن احترام بگذارید. شما از یک کشور دیگر آمده ای و طرفداران را تحریک می کنی. اگر از سوی طرفداران استقلال مسئله ای به وجود بیاید, عاملش همین آقایی است که نسنجیده حرف زده است. آقای کالدرون! سرت را پایین بینداز و کار خودت را بکن!

اکبرپور در انتها گفت: امیدوارم روزی برسد که فوتبال پاکی داشته باشیم. عده ای دوست ندارند شرایط خوب باشد و نمی دانم پاکی فوتبال چه ضرری برای آنها دارد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 226

به "پیشکسوت استقلال با انتقاد از کالدرون: سرت را پایین بینداز و کار خودت را بکن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشکسوت استقلال با انتقاد از کالدرون: سرت را پایین بینداز و کار خودت را بکن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید