رضایی: بسکتبال با ویلچر پارالمپیکی شد، خسروی وفا هفته بعد به همه سوالات پاسخ می دهد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، دبیر اجرایی ملی پارالمپیک از موافقت با حضور تیم ملی بسکتبال با ویلچر در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو اطلاع داد.

رضایی: بسکتبال با ویلچر پارالمپیکی شد، خسروی وفا هفته بعد به همه سوالات پاسخ می دهد

هادی رضایی در گفت گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد آخرین شرایط تیم های فوتبال 5 نفره و بسکتبال با ویلچر برای حضور در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو گفت: ما دو نامه جداگانه را برای این دو رشته به سازمان های جهانی مربوطه ارسال کردیم. با توجه به اینکه مهلت اعلام آمادگی برای حضور فوتبال 5 نفره به خاتمه رسیده بود، با حضور تیم ایران در پارالمپیک موافقت نشد و البته ایران در لیست رزرو قرار می گیرد تا اگر تیم دیگری انصراف داد، جایگزین گردد.

وی اضافه نمود: در مورد بسکتبال با ویلچر هنوز مهلت اعلام آمادگی برای حضور این رشته وجود داشت و بر همین اساس قرار است امروز نامه ای را به سازمان جهانی ارسال و آمادگی خود را برای اعزام این رشته به توکیو اعلام کنیم.

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در پاسخ به این سوال که آیا این تغییر رویکرد در اعزام این تیم به پارالمپیک پس از اعتراض هایی که از سوی ورزشکاران و مربیان صورت گرفت، باعث به وجود آمدن شرایط مشابهی برای دیگر رشته ها نمی گردد؟ گفت: این مطالبات برای ورزشکاران سایر رشته ها نیز به وجود می آید و در زمان مقتضی درباره آنها یا عدم اعزام با توجه به شرایطی که وجود دارد، تصمیم گیری صورت خواهد گرفت.

رضایی در خاتمه خاطرنشان کرد که محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک هفته آینده به طور کامل درباره مسائل مختلف صحبت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2810

به "رضایی: بسکتبال با ویلچر پارالمپیکی شد، خسروی وفا هفته بعد به همه سوالات پاسخ می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: بسکتبال با ویلچر پارالمپیکی شد، خسروی وفا هفته بعد به همه سوالات پاسخ می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید