رهبر جمهوری خواستار سنا از ادعاهای انتخاباتی ترامپ حمایت کرد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران : میچ مک کانل که دقایقی پیش دوباره به عنوان رهبر اکثریت جمهوریخواهان در مجلس سنا انتخاب شد، از کوشش ها و ادعای دونالد ترامپ درباره تقلب در انتخابات حمایت نموده است.

رهبر جمهوری خواستار سنا از ادعاهای انتخاباتی ترامپ حمایت کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا: مک کانل در کنفرانس خبری جمهوریخواستار مجلس سنا، نگرانی در خصوص کوشش های مداوم ترامپ برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات 2020 ریاست جمهوری را رد کرد و به خبرنگاران گفت که هیچ دلیلی برای هشدار وجود ندارد.

مک کانل در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص حمایت جمهوری خواستار از کوشش های ترامپ گفت: آنچه در خصوص آمریکا می گویند این است که هر کسی که کاندیدا گردد می تواند نگرانی خود در خصوص نحوه شمارش را در هر دادگاه صالحی مطرح کند.

رهبر اکثریت سنا اضافه کرد: این اقدامات غیرمعمول نیست و نباید جای نگرانی باشد، در برهه ای از زمان خاتمه خواهیم فهمید که چه کسی در هر یک از این ایالت ها پیروز شده و رای الکترال برنده را مشخص می نماید و آن شخص در 20 ژانویه (30 دی ماه) سوگند یاد می نماید.

مک کانل همچنین گزارش هایی مبنی بر کوشش ترامپ برای امتناع از انتقال منابع به تیم بایدن را نیز رد کرد.

سخنان مک کانل در حالی مطرح می گردد که روزنامه واشنگتن پست روز سه شنبه نوشت: دولت ترامپ به سازمان های فدرال دستور داده با تیم انتقالی بایدن هیچ گونه همکاری نداشته باشند.

جو بایدن شنبه شب با کسب 290 رای الکترال در برابر تنها 214 رای دونالد ترامپ، به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شد و خانم کامالا هریس نیز به عنوان اولین زن، به عنوان معاون رئیس جمهوری این کشور برگزیده شد.

بایدن شنبه شب در اولین توئیت پس از اعلام پیروزی اش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نوشت: رئیس جمهوری تمام مردم آمریکا خواهم بود، چه آنهایی که به من رای دادند و چه آنهایی که به من رای ندادند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8238

به "رهبر جمهوری خواستار سنا از ادعاهای انتخاباتی ترامپ حمایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبر جمهوری خواستار سنا از ادعاهای انتخاباتی ترامپ حمایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید