مجلس نمایندگان آمریکا موارد استیضاح ترامپ را منتشر می نماید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران به نقل از یورو نیوز، مجلس نمایندگان آمریکا امروز سه شنبه ساعت 9 صبح سه شنبه به وقت واشنگتن (ساعت 15 به وقت اروپای مرکزی/ 17 و 30 دقیقه به وقت تهران) در یک کنفرانس خبری مواد طرح استیضاح دونالد ترامپ را اعلام می نماید.

مجلس نمایندگان آمریکا موارد استیضاح ترامپ را منتشر می نماید

دیروز دوشنبه کمیته قضایی مجلس نمایندگان ختم جلسات استماع و تحقیق درباره تخلف رئیس جمهوری این کشور از ممنوعیت مداخله خارجی در انتخابات ایالات متحده را اظهار داشت.

با توجه به اکثریت دموکرات مجلس نمایندگان، به نظر می رسد این طرح تا قبل از تعطیلات کریسمس، بدون مشکل تصویب گردد.

به موجب قانون اساسی ایالات متحده، رسیدگی به تخلفات رئیس جمهوری بر عهده مجلس سنا است. جمهوریخواهان در این مجلس اکثریت را در اختیار دارند.

به گزارش رسانه های آمریکایی، طرح نمایندگان دموکرات برای استیضاح دونالد ترامپ شامل دو ماده است. بر این اساس رئیس جمهوری ایالات متحده به سوءاستفاده از قدرت و پنهان کاری در برابر تحقیقات کنگره متهم شده است.

کوشش مجلس نمایندگان برای استیضاح ترامپ از زمان افشای محتویات اولین مکالمه تلفنی میان وی با ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین شروع شد. ترامپ در آن مکالمه از همتای اوکراینی خود خواسته بود تا درباره فساد هانتر بایدن، پسر جو بایدن یکی از نامزدهای احتمالی حزب دموکرات در انتخابات سال 2020 تحقیق کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1522

به "مجلس نمایندگان آمریکا موارد استیضاح ترامپ را منتشر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس نمایندگان آمریکا موارد استیضاح ترامپ را منتشر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید