رهبر کره شمالی درخصوص شیوع کرونا در این کشور هشدار داد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رهبر کره شمالی پس از بازدید از یک رزمایش نظامی در جلسه حزب حاکم درخصوص عواقب احتمالی ورود ویروس جدید کرونا به این کشور هشدار داد.

رهبر کره شمالی درخصوص شیوع کرونا در این کشور هشدار داد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی پس از بازدید از یک رزمایش نظامی، درخصوص احتمال شیوع ویروس جدید کرونا در این کشور هشدار داد.

به نوشته خبرگزاری رویترز، رسانه رسمی کره شمالی گفت هدف از برگزاری این رزمایش محک زدن قابلیت تحرک و توان آتش در حملات بود توانست رضایت بالای کیم را جلب کند.

کیم پس از بازدید از این رزمایش در جلسه حزب حاکم کارگر شرکت کرد که محور آن اجرای دقیق تر گام های ویژه مبارزه با همه گیر شدن ویروس کرونا بود.

رهبر کره شمالی در این نشست گفت: در صورتی که گسترش این بیماری مسری از کنترل خارج گردد و به کشور ما راه پیدا کند، عواقبی جدی را با خود به همراه خواهد آورد.

وی اضافه کرد: در نظام مبارزه با فراگیر شدن این بیماری، نباید هیچ مورد استثنایی وجود داشته باشد. هرگونه کانال یا فضایی که به وسیله آن ممکن است این بیماری وارد گردد باید بسته شده و اقداماتی از قبیل قرنطینه، معاینه و آزمایشات باید تقویت شوند.

رهبر کره شمالی در حالی از ورود ویروس کرونا به این کشور هشدار داد که دولت کره جنوبی روز شنبه از ابتلای 219 مورد جدید به ویروس کرونا اطلاع داد. با احتساب آمار جدید، شمار مبتلایان در این کشور به 3150 مورد افزایش یافته است.

م

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3064

به "رهبر کره شمالی درخصوص شیوع کرونا در این کشور هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبر کره شمالی درخصوص شیوع کرونا در این کشور هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید