کرونا، تلفات اعلامی آمریکا از 1000 نفر بیش تر شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، بر اساس آمار اعلام شده از سوی منابع درمانی ایالات متحده، این کشور روز چهارشنبه مرگبارترین روز خود را از زمان شیوع ویروس کرونا تجربه کرد.

کرونا، تلفات اعلامی آمریکا از 1000 نفر بیش تر شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، همزمان با نقدها فراوان از دولت آمریکا به دلیل واکنش نامناسب و دیرهنگام به شیوع ویروس کووید19 در این کشور، تعداد قربانیان این ویروس در این کشور از 1000 نفر هم بیشتر شد.

دانشگاه جان هاپکینز در وبسایت خود اعلام نمود طی بیست وچهار ساعت گذشته بیش از 200 نفر جان خود را از دست دادند تا شمار کل فوتی ها به 1050 نفر برسد.

تعداد کل مبتلایان در آمریکا، که مرگبارترین روز کرونایی خود را پشت سر گذاشت، به 69171 نفر افزایش پیدا نموده است.

دولت ایالات متحده که بسیار دیرتر از کشورهای دیگر به انجام آزمایش های تشخیص ابتلا به ویروس کرونا روی آورد، اکنون به دلیل تعداد زیاد افراد بیمار، با کمبود کیت های تشخیصی روبرو شده است.

سازمان بهداشت جهانی نیز روز سه شنبه با بیان اینکه 85 درصد موارد ابتلا به کرونا در روز گذشته در آمریکا و اروپا بوده، گفت آمریکا در آینده نزدیک احتمالا به کانون سرایت این ویروس تبدیل گردد.

از سوی دیگر، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه از مون جائه این همتای خود در کره جنوبی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا درخواست یاری کرد. (جزئیات بیشتر)

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3504

به "کرونا، تلفات اعلامی آمریکا از 1000 نفر بیش تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، تلفات اعلامی آمریکا از 1000 نفر بیش تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید