رکوردهایی جدید در دسترس زلاتان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، زلاتان ابراهیموویچ در بازی بعدی تیمش برای تیم فوتبال میلان می تواند دو رکورد جدید به رکورهای دوران بازی اش اضافه کند.

رکوردهایی جدید در دسترس زلاتان

به گزارش خبرنگاران، بازی امشب (شنبه) تیم های فوتبال میلان و اسپتزیا فرصت خوبی برای زلاتان ابراهیموویچ است تا دو رکورد جدید برای خودش به ثبت برساند.

تیم های فوتبال میلان و اسپتزیا امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران در خانه تیم اسپتزیا به میدان می فرایند و اگر مهاجم سوئدی 39 ساله روسونری بتواند در استادیوم آلبرتو پیکو دروازه تیم میهمان را باز کند، نامش در کتاب تاریخ به ثبت خواهد رسید. او تا الان 14 گل زده است و با زدن یک گل دیگر مسن ترین بازیکنی می گردد که در یک فصل از سری A توانسته است 15 گل بزند و به این ترتیب رکوردی را که در فصل 52-1951 توسط سیلویو پیولا به ثبت رسید، خواهد شکست.

زلاتان همچنین با گلزنی در این بازی می تواند به اولین بازیکن تاریخ تبدیل گردد که در پنج لیگ برتر فوتبال اروپا 80 گل زده است. اسپتزیا که اولین فصل حضورش در سری A را تجربه می نماید، نودونهمین تیم متفاوتی است که ابراهیموویچ در لیگ های عظیم اروپایی و با پیراهن تیم هایی مانند، یوونتوس، اینتر، بارسلونا، میلان پاری سن ژرمن و منچستریونایتد مقابل آنها بازی نموده است.

بازی امشب برای اسپتزیایی ها هم بازی خاصی است، چرا که این اولین بازی آنها تحت تملک مالک آمریکایی جدید آنها، روبرت پیاتک است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

تور کیش: تور کیش: سفری هیجان انگیز به مروارید خلیج فارس

بی نهایت اس ام اس: بی نهایت اس ام اس | اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

مجله سایه: مجله سایه: گلچینی از بهترین های وب

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10062

به "رکوردهایی جدید در دسترس زلاتان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردهایی جدید در دسترس زلاتان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید