زیدان: نقطه قوت ما خط دفاعی نفوذناپذیرمان است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سرمربی رئال مادرید از عملکرد شاگردانش مقابل رئال ساراگوسا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا ابراز رضایت کرد.

زیدان: نقطه قوت ما خط دفاعی نفوذناپذیرمان است

به گزارش خبرنگاران، زین الدین زیدان که تیم تحت هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) با فزونی قاطعانه 4 بر صفر در خانه رئال ساراگوسا به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا راه یافت، پس از این بازی گفت: ما در حال حاضر عالی بازی می کنیم و می خواهیم به این فرایند ادامه دهیم. هر بازی برای ما یک آزمون به شمار می رود. ما گل زودهنگامی به ثمر رساندیم و پس از آن بود که بازی از هر جهت برای ما به خوبی پیش رفت.

وی اضافه نمود: ما در دفاع خوب عمل کردیم و بار دیگر دروازه مان را بسته نگه داشتیم و در کنارش چهار گل به ثمر رساندیم که انجام این کارها در کنار هم کار دشواری است. تیم های خوبی در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری هستند و بابت صعود به مرحله بعد خوشحالیم. از عملکردمان راضی هستیم، اما می دانیم راه طولانی برای رسیدن به فینال این رقابت ها در پیش داریم.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید همچنین درباره شکست ناپذیری تیمش در 20 بازی اخیر گفت: ما یکبار دیگر دروازه مان را بسته نگه داشتیم که انجام این کار در زمین ساراگوسا کار دشواری است. یکی از نقاط قوت ما خط دفاعی نفوذناپذیرمان است. از ما بابت گل نزدن انتقاد می گردد، اما در این ملاقات چهار گل زدیم. واقعاً از عملکرد لوکاس وازکس، کریم بنزما و وینیسیوس جونیور راضی هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2601

به "زیدان: نقطه قوت ما خط دفاعی نفوذناپذیرمان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: نقطه قوت ما خط دفاعی نفوذناپذیرمان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید