سئول برای هر نوع شرایط احتمالی از سوی پیونگ یانگ آماده است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری یونهاپ، سو ووک (Suh Wook) وزیر دفاع کره جنوبی امروز سه شنبه اعلام نمود که انتقاد کره شمالی از رزمایش نظامی سئول با ایالات متحده تأسف بار است.

سئول برای هر نوع شرایط احتمالی از سوی پیونگ یانگ آماده است

موضع گیری وزیر دفاع کره جنوبی پس از تهدید کیم یو جونگ خواهر رهبر کره شمالی در نشست استماع مجلس سئول مطرح شد.

وزیر دفاع کره جنوبی در این باره گفت: به نظر من انتقاد از یک تمرین دفاعی و سالانه تاسف برانگیز است. ما برای هر نوع شرایط احتمالی آماده هستیم.

ساعاتی پیش، پیونگ یانگ به دولت جدید آمریکا هشدار داد که اگر خواستار صلح است، باید از ایجاد دردسر و خشمگین کردن کره شمالی خودداری کند.

بر اساس این گزارش، کیم یو جونگ خواهر رهبر کره شمالی با هشدار به آمریکا در این خصوص گفت: اگر واشنگتن خواستار صلح است باید از ایجاد دردسر اجتناب نماید.

این در حالی است که سخنگوی کاخ سفید دیروز دوشنبه ادعا کرد که واشنگتن کوشش خود را برای برقراری ارتباط با کره شمالی به کار برده است؛ اما این کشور پاسخی نمی دهد.

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید در این باره گفت: می توانم تأیید کنم که ما با این کشور ارتباط برقرار کردیم؛ اما تا کنون پاسخی را دریافت نکرده ایم.

وی در ادامه مدعی شد که واشنگتن به استفاده از دیپلماسی به عنوان اولویت دولت این کشور در قبال پیونگ یانگ ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگاران، سه دور مصاحبه میان ترامپ و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی با بدعهدی ها و اقدامات خصومت آمیز واشنگتن به شکست منتهی شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 11237

به "سئول برای هر نوع شرایط احتمالی از سوی پیونگ یانگ آماده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سئول برای هر نوع شرایط احتمالی از سوی پیونگ یانگ آماده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید